خرید لب تاپ

ADS


نرگس راد 3 سال قبل

سلام من دانشجوی رشته اقتصادم و نیاز به برخی از نرم افزار ها دارم الان که میخوام لب تاپ بخرم با رنج قیمت ۸تا ۱۰ میلیون نمیدونم چه  نوع لب تاپی به دردم میخوره ممنون میشم کمکم کنید

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
۱. ایسر اسپایر A315

اسپایر A315 از کلاسیک‌ترین مدل‌های بازار است که در آن خبری از زرق و برق‌های چشمگیر نیست اما جوابگوی نیازهای روزمره خواهد بود. خرید این لپتاپ خرج کمی روی دستتان می‌گذارد اما با پردازنده سلرون N4000 و ۴ گیگابایت رم در اجرای برنامه‌های پرکاربرد مثل ورد، اکسل و حتی برنامه‌های سنگین‌تر کم نمی‌آورد. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح HD فضایی گسترده برای نمایش محتوا را در اختیارتان قرار می‌دهد. پورت USB 3 و یک ترابایت حافظه هم خیالتان را از بابت انتقال سریع حجم بالایی از محتوا راحت خواهد کرد. 
۲. لنوو ایدیاپد ۳۳۰SB
لنوو استاد بی چون و چرای طراحی لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه و در عین حال کارآمد است. سری ایدیاپد ۳۳۰ این شرکت از یاران همیشگی دانشجویان و دانش آموزان هستند چرا که کارایی قابل قبول را با قیمتی کم به ارمغان می‌آورند. در حالی که اکثر ایدیاپدهای ۳۳۰ به پردازنده سلرون N4000 مجهز شده‌اند، مدل ایدیاپد ۳۳۰SA با همان قیمت از پردازنده پنتیوم ۴۴۱۵U بهره می‌برد که ۳۰ درصد قوی‌تر است.
این تراشه در کنار ۴ گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت هارد قدرت کافی برای اجرای برنامه‌های روزمره مثل ورد، و اکسل و وبگردی را فراهم می‌کند. از طرف دیگر نمایشگر ۱۵.۶با رزولوشن HD و روکش مات و اسپیکرهای دالبی تجربه تماشای فیلم را هم دلپذیر خواهند کرد. 
۳. ایسوس ویوبوک X543MA  
محصولات ایسوس از لپ‌تاپ‌های رده پایین تا پرچمدارها را شامل می‌شود و برای هر سلیقه و کاربردی محصولی در چنته دارد. اگر شما جزو فیلم‌بازهایی هستید که لپ‌تاپ را برای تماشای فیلم و سریال می‌خواهید پیشنهاد ما ایسوس X543MA  است چون بر خلاف اغلب لپ‌تاپ‌های زیر ۱۰ میلیون از نمایشگر با رزولوشن Full HD بهره برده و ویدیوها را با وضوح بیشتری به تصویر می‌کشد. ایسوس از نظر صوتی هم کم نگذاشته و این لپ‌تاپ را به اسپیکرهای استریو با فناوری SonicMaster مجهز کرده است.
۴. ایسوس ویوبوک X540MB-F
این لپتاپ یکی از معدود مدل‌های زیر ۱۰ میلیون تومان است که از پردازنده گرافیکی اختصاصی بهره می‌برد. اکثر لپ‌تاپ‌های اقتصادی تنها به گرافیک مجتمع پردازنده تکیه دارند که چندان نمی‌توان روی آن حساب باز کرد اما ویوبوک X540MB از گرافیک ۲ گیگابایتی جی‌فورس MX110 برخوردار است که نه تنها به پردازش بهتر برنامه‌های ویدیویی و گرافیکی کمک می‌کند بلکه امکان اجرای بازی‌های نسبتا سبک را هم به شما خواهد داد. علاوه بر این ایسوس در این دستگاه هم از نمایشگر با رزولوشن Full HD استفاده کرده است. دیگر مشخصات ویوبوک X540MB شامل پردازنده سلرون N4000 و ۴ گیگابایت رم است که قادر به اجرای برنامه‌های رایج هستند. 
۵. ایدیاپد ۳۳۰FA
از اینجا به بعد وارد کلاس جدیدی از دستگاه‌ها می شویم که به پردازنده‌های قدرتمندتر سری اینتل Core i مجهز شده اند. ایدیاپد ۳۳۰FA از نظر ظاهری طراحی یک دست و مینیمالیستی دارد. زیر این بدنه کلاسیک پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i3 قرار دارد که به مراتب از سری سلرون قوی‌تر است و برنامه‌های گرافیکی مثل پریمایر، فتوشاپ و اتوکد را به راحتی اجرا می‌کند . نمایشگر ۱۵.۶ اینچی رزولوشن HD دارد به لطف لولای ۱۸۰ درجه می‌توانید آنرا در زاویه دلخواه قرار دهید. یکی از دیگر از مزایای این لپتاپ وجود پورت بسیار سریع USB 3.1 و Type-C است. 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی