خرید سیستم

ADS


alireza 3 سال قبل

سلام من یک سیستم میخوام بخرم که حداقل دو نسل رو جواب بده 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
ابتدا باید هدف خود را قبل از خرید یک سیستم کامل مشخص کنید که آیا میخواهید از سیستم برای گیم (Game) استفاده کنید و یا برای تدوین و طراحی استفاده کنید . 
زیرا تمامی قطعات هرکدام از این ۲ بخش از هم متفات هستند و ایده شما را بهتر اجرا میکنند . 
مشخصات بهترین قطعات برای سیستنم گیمینگ : 
۱- مادربورد : 
 مادربرد MSI Z370-A PRO با بهره گیری از چیپست قدرتمند اینتل Z370، سوکت پردازنده‌ی LGA 1151 و چهار عدد اسلات رم یکی از انتخاب‌های خوش قیمت میان رده است. این مدل ام‌اس‌ای (MSI)، برخلاف سایر مادربردها با چیپست Z370 با حذف برخی ویژگی‌های مازاد گیمینگ، قیمت مناسبی دارد. 
لینک دیجی کالا مادربوردMSI Z370-A PRO 
۲- پردازنده مرکزی : 
پردازنده‌های نسل نهم اینتل و در راس آن‌ها مدل Core i5-9400F یکی از بهترین گزینه‌ها برای راه‌اندازی یک کامپیوتر گیمینگ میان رده به شمار می‌روند. این پردازنده ذکرشده دارای ۶ هسته و ۶ رشته پردازشی با فرکانس پایه ۲٫۹ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۴٫۱ گیگاهرتز است. 
لینک دیجی کالا Core i5-9400F 
۳- کارت گرافیک :
پردازنده‌های گرافیکی Super که ابتدا در رقابت با سری Navi 10 معرفی شدند، نسخه‌هایی با هسته‌های CUDA کمتر، از تراشه‌های مدل بالاتر هستند که فرکانس کاری بهتری داشته و شرکت‌ها را قادر می‌سازند تا روی قابلیت اورکلاکینگ کارت‌های گرافیک مبتنی بر این پردازنده‌ها، مانور بیشتری دهند. 
لینک دیجی کالا Gigabyte GeForce GTX 1660 Super 
۴- سیستم خنک کننده : 
تاثیر گذارترین عامل در فرسودگی قطعات گرما است؛ از این جهت برای سیستمی که قرار است پردازش‌های سنگین مثل اجرای بازی انجام دهد، داشتن یک سیستم خنک کننده مناسب امری ضروری است. با توجه به تنوع سیستم‌های کولینگ (مایع، هوایی) گستره انتخاب در این مورد زیاد است. اما به صرفه‌ترین و حداقلی‌ترین سیستم، قرار دادن دو فن ورودی هوایی و یک فن خروجی هوایی برای ایجاد فشار هوای مثبت درون کیس است.
لینک دیجی کالا ThermalRight True Spirit 120M
۵- منبع تغذیه : 
 پاور قطعه‌ای است که وظیفه‌ی تامین انرژی موردنیاز قطعات را برعهده دارد. تهیه‌ی یک پاور با توان پایین‌تر از انرژی مورد نیاز قطعات می‌تواند بر عملکرد قطعات تاثیر منفی داشته باشد و باعث کاهش عمر مفید قطعات شود؛ فلذا بایستی هنگام خرید به میزان توان خروجی پاور که بر اساس وات معرفی می‌شود، توجه کنید. البته لازم است بدانید عددی که به عنوان توان خروجی اعلام می‌شود، در واقع حداکثر توان آن و تنها در زمان پیک مصرف منبع تغذیه است. 
لینک دیجی کالا GP580A-EUD 
این ۵ گزینه ابتدایی , مهم ترین ابزار برای تشکیل یک سیستم گیمینگ هستند . 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی