خرید لبتاب

ADS


رضا 3 سال قبل

سلام خدمت شما میخاستم یه لبتاب خوب ایسوس تا ۱۳ الی ۱۴ میلیون برای ترید بگیرم چه سیستم هایی رو پیشنهاد میکنید

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K543UB-MR
یکی دیگر از محصولات ایسوس که لپ تاپی تقریبا قدرتمند و قوی می‌باشد، از سری K این شرکت است. این لپ تاپ با توجه به مشخصات خوبی که دارد در راهنمای خرید لپ تاپ تا ۱۵ میلیون تومان ما قرار گرفته است. ایسوس VivoBook K543UB-MR مانند بسیاری از لپ تاپ های دیگر این شرکت طراحی ساده و شیکی دارد و با ابعاد ۲۷.۲x251x381 میلی متری خود، وزن ۱.۸ کیلوگرمی را رقم زده است. این لپ تاپ مجهز به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی است که وضوح Full HD دارد و از کیفیت خوبی برخوردار است. نوع این صفحه نمایش LED-backlit TFT می باشد و ایسوس با یک روکش مات آن را پوشانده است.
 ایسوس یک درایو نوری را به منظور پشتیبانی این لپ تاپ از دیسک ها قرار داده است. درگاه کارت حافظه جانبی به همراه یک درگاه HDMI به همراه سه پورت USB را روی ایسوس K543UB مشاهده می کنید و در پایان نیز جک ۳.۵ میلی متری هدفون که مجموع این پورت ها را به پایان می‌رساند. در این مدل درگاه Ethernet و USB type c قرار داده نشده اند و شما برای پوشش این نقص ها باید از مبدل های USB استفاده نمایید. صفحه کلید و تاچ پد این لپ تاپ نیز جای بحث ندارد و مانند سایر لپ تاپ های ایسوس از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. 
پردازنده Core i3 ساخت Intel بخش اصلی پردازش را بر عهده گرفته است. مدل پردازنده ۸۱۳۰U بوده و دارای حافظه ۴Mb Cache می‌باشد. پردازنده گرافیکی نیز دارای حافظه ۲ گیگابایتی و ساخت شرکت معروف Nvidia است. مدل کارت گرافیک این محصول، MX110 است و از قدرت قابل قبولی برخوردار می‌باشد. حافظه رم این لپ تاپ ۴ گیگ بوده و حافظه داخی آن نیز یک ترابایت می‌باشد و شما باخیال راحت می‌توانید فایل های خود را درون آن ذخیره نمایید. باتری در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ نیز ظرفیت ۳۳ واتی دارد و با استفاده‌ی معمولی طبق آزمونها تا ۵ ساعت دوام دارد. 
لپ تاپ ایسوس مدل X509JA
ایسوس در دسته‌بندی لپ‌ تاپ های مختلف به خوبی عمل کرده است. سری X این کمپانی نیز عموما در دسته‌ی مقرون به صرفه و میان رده‌ی بازار قرار می‌گیرد که با توجه به مشخصات خوب به نسبت قیمت از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. ایسوس X506JA از طراحی بسیار زیبا و خاصی استفاده می‌کند که شما را به سمت لپ تاپ های رده بالا سوق می‌دهد. ابعاد و وزن این لپ تاپ به ترتیب ۳۸۱.۴×۲۵۱.۵×۲۷.۶ میلی متر و ۱.۸ کیلوگرم می‌باشد. ایسوس از یک نمایشگر باکیفیت Full HD با روکش مات در این لپ تاپ نیز استفاده کرده است که تماشای فیلم و عکس را در آن لذت بخش می‌کند. اندازه‌ی این نمایشگر ۱۵.۶ اینچ و ازنوع TFT LED-backlit LCD می‌باشد.
ایسوس X506JA از نظر اتصال به پورت USB 3.1 Type-C و خروجی فیلم HDMI برای اینکه بتوانید آن را به راحتی به تلویزیون یا مانیتور متصل کنید، مجهز شده است. اتصالات و ارتباطات دیگر شامل، جک ۳.۵ میلی متری صوتی آن یا دو پورت USB 2.0 و USB 3.0 سازگار با آن می‌شود. USB 3.0 به شما اطمینان می‌دهد که اگر دستگاه USB 3.0 به آن وصل شود، انتقال ۱۰ برابر سریعتر از USB 2.0 انجام ‌شود. صفحه کلید Chiclet سایز بزرگ در ASUS X509JA برای کار در محیط های کم نور مناسب است. با طراحی ارگونومیک، ساختار محکم و یک تکه و جابه‌جایی کلید تا ۱.۴ میلیمتر، تجربه تایپ راحتی را برای شما فراهم می کند. 
در دیگر بخش‌های سخت افزاری نیر ایسوس خوب عمل کرده است. پردازنده مرکزی X509JA ساخت شرکت معروف Intel از سری i3 و مدل ۱۰۰۵G1 در نظر گرفته شده است. حافظه رم لپ تاپ ۴ گیگابایت است و شما می‌توانید رم خود را با درگاه به کار رفته در داخل لپ تاپ ارتقا دهید. به لطف Intel UHD 620 که در Core i3 Turbo ادغام شده است، امکان استفاده‌های سبک نظیر بازی‌های گرافیک پایین و مشاهده عکس و فیلم در این لپ تاپ فراهم شده است. این لپ تاپ دارای طول عمر ۳ برابر باتری های لیتیوم یون استاندارد است. با فناوری شارژ سریع ASUS، باتری کم می‌تواند در عرض ۴۹ دقیقه ۶۰ درصد شارژ شود.
لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R521JA-NP
این لپ تاپ از سری مجموعه VivoBook این کمپانی معروف می‌باشد که همیشه باکیفیت ترین محصولات را روانه بازار می‌کند و همگی ما با کیفیت لپتاپ‌های ایسوس آشنایی داریم. در ابتدا باید بگوییم که لپ تاپ R521JA از طراحی زیبا و یک دستی استفاده کرده است. ابعاد این نوت بوک به اندازه ۳۶۰x23x234 میلی‌متر و وزن آن ۱.۸ کیلوگرم می‌باشد که امکان حمل آن را راحت کرده است. صفحه نمایشی که این لپ تاپ به آن مجهز شده است اندازه‌ی ۱۵.۶ اینچ دارد و رزولوشن آن Full HD یعنی ۱۹۲۰×۱۰۸۰ است. ناگفته نماند این نمایشگر به صورت مات طراحی شده است که کمک می‌کند تا انعکاس نور در چشمان شما کمتر شود و چشم شما را دچار خستگی نکند.
در بخش اتصالات و ارتباطات این لپ تاپ ما گزینه‌هایی چون اسلات کارت حافظه جانبی، درگاه شارژر نوتبوک، درگاه HDMI، درگاه USB 3.0 و جک ۳.۵ میلی متری هدفون را بعلاوه دو درگاه ۲ USB دیگر را پیدا می کنید و از سرعت انتقال داده کمتری به نسبت USB 3 برخوردارند و می‌توان به این نتیجه رسید که شما قادر هستید دستگاه‌های زیادی را به لپ تاپ خود متصل کنید. R521JA فاقد درایو نوری است و شما می‌توانید با خریداری درایو نوری اکسترنال مشکل خود را حل کنید. در بخش صفحه کلید نیز این لپ تاپ از طراحی خوبی استفاده کرده است و فشرن دکمه ها و نرم بودن آن ها به خوبی احساس می شود.
پردازنده مرکزی ساخت شرکت نام آور اینتل در کالیفورنیاست. این پردازنده از نوع Core i3 بوده و مدل آن ۱۰۰۵G1 می‌باشد. حافظه کش این پردازنده نیز ۴ مگابایت می‌باشد. حافظه RAM دستگاه ۴ گیگابایت بوده و از نوع DDR4 می‌باشد. هارد دیسک داخلی نیز دارای حافظه یک ترابایت می‌باشد. پردازنده گرافیکی نیز ساخت Intel و دارای مدل UHD Graphics است. یک باتری ۲ سلولی با ظرفیت ۳۲ وات ساعت نیز درون لپ تاپ VivooBook R521JA قرار گرفته است که تا ۴ ساعت برای شما بازدهی دارد.
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی