%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاوره%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be
نیلوفر 3 سال قبل

سلام خسته نباشید من دنبال خرید لپ تاپ با بودجه ۲۵ میلیون برای کارهای دانشجویی و کار با فتوشاپ و اتوکد هستم ممنون میشم چند مدل پیشنهادی در این زمینه به من معرفی کنید 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
Dell XPS 15 (2020)
یک لپ تاپ عالی برای ویرایش ویدیو، دارای سیستم عامل ویندوز
CPU: ۱۰th-generation Intel Core i5 – i7 | Graphics: Intel Iris Plus Graphics – Nvidia GeForce GTX 1650 Ti | RAM: ۸GB – ۶۴GB | Screen: ۱۵.۶″ FHD+ (1920 x 1200) IPS – UHD+ (3840 x 2400) | Storage: ۲۵۶GB – ۱TB SSD
 
نقاط قوت :
عملکرد سریع
طراحی چشم گیر
 
نقاط ضعف :
ممکن است در ویرایش ویدیو های ۴K کمی کند باشد.
صفحه نمایش ۱۵ اینچی ممکن است برای برخی افراد خیلی بزرگ باشد!
شرکت دل (Dell) باز هم موفق شد یک لپ تاپ عالی برای ویرایش ویدیو با صفحه نمایش ۱۵ اینچی XPS تولید کند. درون طراحی باریک و سبک این دستگاه، یک سری فناوری های چشمگیر جا داده شده است. مثل آخرین مدل پردازشگر نسل ۱۰ اینتل، و یک پردازنده ی گرافیکی (GPU) مستقل که برای ویرایش ویدیو ایده آل است.
مانند دیگر لپ تاپ های دل، می توانید این لپ تاپ را بر اساس نیاز های خود پیکربندی کنید. این لپ تاپ با صفحه نمایش ۴K و یک هارد SSD با ظرفیت ۱ ترابایت قابل خرید است. هاردی با این ظرفیت علاوه بر اینکه فضای زیادی را برای ذخیره فایل های ویدیویی در اختیار شما قرار می دهد، سرعت انتقال اطلاعات بالایی نیز دارد و برای ویرایش ویدیو ایده آل است. صفحه نمایش ۱۵ اینچی آن به شما فضای کاری زیادی می دهد و طول عمر باتری آن نیز چشمگیر است.
بله، این لپ تاپ گران است و ممکن است کارت گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1650 Ti برای ویرایش ویدیو هایی با کیفیت خیلی زیاد با مشکل مواجه شود؛ اما چه بخواهید کار ویرایش ویدیو انجام دهید چه نه، این لپ تاپ یکی از بهترین دستگاه هایی است که می توانید در سال ۲۰۲۰ خریداری کنید.
MacBook Pro (16-inch, 2019)
بهترین لپ تاپ برای ویرایش ویدیو
CPU: ۹th-generation Intel Core i7 – i9 | Graphics: AMD Radeon Pro 5300M – Radeon Pro 5500M | RAM: ۱۶GB – ۶۴GB | Screen: ۱۶-inch Retina display with True Tone | Storage: ۵۱۲GB – ۸TB SSD
 
نقاط قوت :
صفحه نمایش ۱۶ اینچی خیره کننده
کیبورد جدید و بهبود یافته
 
نقاط ضعف :
گران
دارای تنها ۴ پورت تاندربولت (Thunderbolt)
MacBook Pro 16-inch بهترین لپ تاپ سال ۲۰۲۰ برای ویرایش فایل های ویدیویی است. محصولات مختلف رده ی MacBook Pro همواره مورد علاقه ی هنرمندان و طراحان گرافیک بوده است؛ در حقیقت لپ تاپ کوچک تر MacBook Pro 15 اینچی، کمی پایین تر از اینجا، در لیست بهترین لپ تاپ های مورد استفاده در ویرایش فایل های ویدیویی قرار دارد.
با این حال MacBook Pro 16-inch با اختلاف زیاد، بهترین لپ تاپی است که اپل تاکنون تولید کرده و برای ویرایش ویدیو ایده آل است. این لپ تاپ ترکیبی از طراحی باریک و سبک همراه با سخت افزاری نیرومند است؛ یعنی تمام چیزی که برای ویرایش ویدیو به آن نیاز دارید. علاوه بر آن شما صفحه نمایش بزرگ تر و با رزولوشن بیشتر در اختیار دارید و این امکانات برای ویرایش ویدیو ایده آل است.
همچنین اپل سخت افزار درون MacBook جدید را ارتقا داده است، بنابراین قطعات بسیار نیرومندی درون این لپ تاپ قرار دارد؛ یکی از این قطعات شامل کارت گرافیک نیرومند شرکتAMD است که در ویرایش ویدیو بسیار حیاتی است. شما در سال ۲۰۲۰، لپ تاپی بهتر از این مدل برای ویرایش ویدیو نخواهید یافت. 
Acer ConceptD 7
لپ تاپی بسیار قوی برای ویرایش ویدیو
CPU: ۹th-generation Intel Core i7 | Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2060 – ۲۰۸۰ | RAM: ۱۶GB – ۳۲GB | Screen: ۱۵.۶″ ۴K UHD (3840 x 2160) 16:9 IPS | Storage: ۱TB
 
نقاط قوت :
بسیار نیرومند
ارزان تر از MacBook Pro
انتخاب خوب پورت ها
 
نقاط ضعف :
گران قیمت
طراحی معمولی
به باریکی و سبکی MacBook Pro نیست
Acer ConceptD 7 یک لپ تاپ نیرومند برای ویرایش ویدیو بوده و دارای بهترین و جدیدترین قطعات فشرده موجود در بازار است. این سری لپ تاپ ، به کارت های گرافیکی Nvidia RTX مجهز می باشد که به این لپ تاپ مخصوص ویرایش ویدیو، قدرت پردازشی معادل با یک لپ تاپ گیمینگ می دهد. به همین دلیل این لپ تاپ یکی از بهترین ها در رده ی لپ تاپ های ویرایش ویدیو است.
به لطف پردازنده های مدرن اینتل و حافظه ی رم زیاد، شما با یک لپ تاپ بسیار نیرومند سر و کار دارید. این لپ تاپ به دلیل بهره مندی از صفحه نمایش IPS با دقت ۴K (مورد تایید Pantone)، که ویدیو های شما را با بهترین کیفیت رنگ های زنده و دقیق نمایش می دهد، برای ویرایش فایل های ویدیو یی عالی است. این لپ تاپ ویندوزی، جایگزینی بی نظیر برای MacBook Pro بوده و دارای مجموعه ی بهتری از پورت ها می باشد. این لپ تاپ گران است، ولی سرمایه گذاری ارزشمندی محسوب می شود. 
Microsoft Surface Laptop 3
بهترین لپ تاپ محصول شرکت مایکروسافت
CPU: Intel Core i5 – i7 / AMD Ryzen 5 / AMD Ryzen 7 | Graphics: Intel Iris Plus Graphics / AMD Radeon Vega 9 / AMD Radeon RX Vega 11 | RAM: ۸GB – ۱۶GB | Screen: ۱۳.۵-inch PixelSense (2,256 x 1,504) / 15-inch PixelSense (2,496 x 1,664) | Storage: ۱۲۸GB, 256GB, 512GB or 1TB SSD
 
نقاط قوت :
عمر باتری بی نظیر
حق انتخاب بین پردازنده های Intel و AMD
 
نقاط ضعف :
بدون پورت Thunderbolt
تعداد کم پورت نسبت به اندازه ی دستگاه
 
سومین نسل لپ تاپ های مایکروسافت، برای ویرایشگران فیلم، انتخابی بی نظیر می باشد؛ چون Surface Laptop 3 دارای ویژگی های است که یک لپ تاپ را برای ویرایش فایل های ویدیویی ایده آل می کند.
بنابراین می توانید پردازنده های نیرومند Intel یا AMD و پردازنده ی گرافیکی مجزا را برای سیستم خود انتخاب کنید؛ که البته وجود این پردازنده ی مجزا برای ویرایش ویدیو هایی با وضوح بالا ضروری می باشد.
همچنین این لپ تاپ از یک صفحه نمایش ۱۵ اینچی عالی بهره برده و طراحی و کیفیت ساخت آن درجه یک است. این لپ تاپ دستگاهی واقعاً زیباست که محکم و قدرتمند به نظر می رسد. به علاوه، همان طور که از یک دستگاه ساخت مایکروسافت انتظار می رود، ویندوز ۱۰ روی این دستگاه خیلی خوب اجرا می شود. 
Razer Blade 15 Studio Edition
یک لپ تاپ حرفه ای و فوق قوی
CPU: ۸th Gen Intel Core i7-8750H | Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 Max-Q – NVIDIA Quadro RTX 5000 Studio Edition | RAM: ۳۲GB | Screen: ۱۵.۶-inch OLED 4K Touch 60Hz, factory calibrated | Storage: ۱TB SSD
 
نقاط قوت :
نیرومند
صفحه نمایش زیبا
 
نقاط ضعف :
گران قیمت
 
Razer برندی خوش نام در میان لپ تاپ های گیمینگ است. این شرکت از تخصص خود در تولید لپ تاپ های گیمینگ نیرومند و قابل حمل، برای تولید Razer Blade 15 Studio Edition استفاده کرده است. این لپ تاپ یک ایستگاه کاری قابل حمل است که برای ویرایش ویدیو طراحی شده است.
این لپ تاپ دارای کارت گرافیک نیرومند Nvidia RTX بوده و به همراه یک صفحه نمایش۴K کالیبره شده عرضه می شود؛ این امکانات به ویرایشگران ویدیو، تصاویری فوق العاده واضح و فضای کاری زیاد ارائه می دهد. 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی