خرید لپ تاپ

ADS


Alireza 3 سال قبل

سلام روزتون بخیر، امیدوارم حالتون خوب باشه
بنده بین دو لپ تاپ مردد هستم و هر کدوم تو یک چیز هایی از اونیکی بهتر هست با این حالا نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم ممنون میشم راهنماییم کنین. من برای نرم افزار های معماری ک از گرافیک و سی پی یو و رم خیلی استفاده میکنن، لپ تاپ لازم دارم
مدل اول Asus Tuf gaming fx506lu
مدل دوم Asus Tuf gaming fx516P
برای من قدرت سی پی یو و گرافیک و باتری و کیفیت صفحه نمایش و خنک کنندگی لپ تاپ مهم هست
یکیش نسل ده و دیگر یازده البته از نظر هسته فکر میکنم متفاوت باشن
خودتون کدوم رو توصیه میکنین؟لپ تاپی که رو رنج قیمت سی تا سی و چهار میلیون باشه چیز دیگه پیشنهاد می کنید برای کار های معماری ک هم گرافیک لازم داره هم سی پی یو هم باتری هم صفحه نمایش

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز ,
 
بدون شک در این رنج قیمت بهترین انتخاب به شما لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل TUF GAMING FX506IV – A را پیشنهاد میدهیم که حتما از قدرت گرافیک و عملکرد بهتری برخوردار می باشد . 
 
 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر ,
تیم پشتیبانی