دسته بازی

ADS


ابوالفضل جعفری 4 سال قبل

دسته من رو کامپیوتر شناسایی نمی کنه . چند روز پیش خوب کار می کرد ولی الان شناسایی نمیشه . شرکت سازنده دسته ام : p-net
 
 
 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
بروزرسانی درایور دسته بازی برای رفع مشکل نشناختن دسته بازی در ویندوز
در اکثر مواقع دسته بازی به علت منسوخ شدن درایور دسته بازی، در ویندوز ۱۰ شناخته نمی شود. راه حل مناسب دانلود و نصب جدیدترین درایور دسته بازی است. شما می توانید به صورت دستی درایور را از سایت سازنده دستگاه خود دانلود کنید. اما ممکن است درایور اشتباه را دانلود و نصب کنید که موجب مشکلات بیشتری می شود. بنابراین توصیه می کنیم از برنامه های کاربردی بروزرسانی، مانند Driver Talent استفاده کنید. با استفاده از این ابزار درایورهای شما سریع تر بروزرسانی می شوند و درایورهای مناسب دسته بازی شما را دانلود و نصب می کند. وقتی که ابزار Driver Talent را نصب کردید آن را باز کنید. روی دکمه scan کلیک کنید. حالا Driver Talent درایورهایی را که نصب ندارید یا منسوخ و خراب شده است را شناسایی می کند و مشکل شناخته نشدن دسته بازی را به شما نشان می دهد.
حالا در کنار درایورهایی که نیاز به تعمیر دارند دکمه Repair ظاهر شده است روی آن کلیک کنید. در کنار درایورهایی که منسوخ شده است دکمه Update ظاهر شده است. برای بروزرسانی درایور خود روی Update کلیک کنید.
بعد از به بروزرسانی درایور گیم پد کامپیوتر را Restart کنید.
آموزش رفع مشکل وصل نشدن دسته بازی در سیستم عامل ویندوز
روش دیگری که برای حل مشکل شناسایی دسته بازی کامپیوتر توسط ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ می توانید استفاده کنید، تنظیم Power Management است. برای اینکار دکمه Windows + X را فشار دهید و Device Manager را انتخاب کنید. روی Universal Serial Bus controllers کلیک کنید. روی USB Root Hub راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید. سربرگ Power Management را انتخاب کنید. گزینه Allow the computer to turn off this device to save power را از انتخاب خارج کنید تا با این روش حل مشکل شناسایی نشدن دسته بازی را بشناسید.
حل مشکل شناخته نشدن دسته بازی در ویندوز
برای رفع مشکل نشناختن دسته بازی در ویندوز ۷، کامپیوتر را Restart کنید و دسته بازی خود را وصل کنید. در کادر جستجوی ویندوز Troubleshooting را تایپ کنید روی نتیجه ظاهر شده کلیک کنید. در پنجره ظاهر شده در سمت چپ روی View all کلیک کنید.
در لیست ظاهر شده روی Hardware and Devices کلیک کنید.
حالا دستورالعمل های عیب یابی را برای حل نشاختن دسته بازی در ویندوز ۱۰ را مرحله به مرحله پیش ببرید.
علت کار نکردن دسته بازی در ویندوز
آیا دستگاه های دیگری را به کامپیوتر خود وصل کرده اید؟ این می تواند باعث حل مشکل شناسایی نشدن دسته بازی شوید . برای حل این مشکل دستگاه های که دارای USB هستند را از کامپیوتر جدا کنید.
 
 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی