دیر روشن شدن j7 prime نسبت به قبل

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهدیر روشن شدن j7 prime نسبت به قبل
Bahador92 3 سال قبل

سلام خسته نباشید
_موبایل بنده سامسونگ j7 prime میباشد قبلا بعد از زدن دکمه پاور حدود یک دقیقه طول میکشید که موبایل روشن شود اما هم اکنون با زدن دکمه پاور حدود ۴ الی ۵ دقیقه زمان میبرد گوشی را چندین بار ریست فکتوری کردم و همچنین برای فلش نزد تعمیرکار بردم اما بهتر نشد که هیچی شاید مقداری هم کند تر شد آیا مشکل نرم افزاری دارد یا نه به سخت افزار مربوط میشود؟
_همچنین در هنگام انجام بازی انلاین با گرافیک صفحه هنگی میشود و تصویر ثابت شده و دوباره حرکت میکند یجورایی تیک میزنه و با زدن مثلا دکمه انداختن نارنجک و یا حرکت این عمل با تاخیر صورت میگیرد.
_مشکل دیگر هم این است که وقتی درصد باتری به ۲۰ درصد میرسد اگر روی ذخیره نیرو تنظیم نشود به صورت پرشی به صفر درصد میل میکند و کمتر از یکی دو دقیقه گوشی خاموش میشود.
نمیدانم این مشکلات از یک سر منشا هستند یا نه مشکلات جدا از هم میباشد لطفا کمکم کنید ممنون.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
دو مورد اول نام برده شده معمولا مربوط به سخت افزار میباشد که امری طبیعی است.در قطعات گوشی های هوشمند پس از مدتی افت کیفیت دیده میشود و معمولا تعمیر همچین مواردی مقرون به صرفه نمیباشد. در این موارد تعویض گوشی و یا تغییر کابری آن پیشنهاد میشود. و درباره مورد سوم و تخلیه شارژ، دلیل این اتفاق ضعیف شدن باتری میباشد که تعویض باتری راه حل آن میباشد و کاری بسیار مقرون به صرفه است. 
اگر هرگونه سوالی داشتید میتوانید در پایین همین مطلب با ما در ارتباط باشید.
همچنین شما میتوانید از قابلیتجدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان
ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.