دی وی دی لپ تاپ

ADS


مجتبی 4 سال قبل

سلام لپ تاپ من ایسوس k555ln هستش توی سایت های فروش لپ تاپ نوشته که دی ودی آن رایت هم می کنه اما من تا حالا نتونستم با اون دی وی دی یا حتی سی دی رایت کنم داخل دیوایس منیجر اینو نوشتهHL-DT-ST DVDRAM GUC0N مشکل کجاست آیا واقعا لپ تاپم رایتر نداره؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
در حالت عادی اگر به تازگی سیستم را تهیه کردید اگر درایور ان تعویض نشده باشد نبایدمشکلی در رایت ان وجود داشته باشد , اگر به تازگی سیسمت را خریداری کرده اید به فروشنده مراجعه کرده تا سیستم را بررسی کند , اما اگر سیستم قدیمی هستش و قبلا خریداری شده حتما به پیش یک سخت افزار سیستم را معرفی کرده تا به صورت سخت افزاری سیستم بررسی شود .زیرا در حالت کلی باید شما این قابلیت را داشته باشید . 

اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.