راهنمایی برای انتخاب شرکت اینترنت ADSL مناسب

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهراهنمایی برای انتخاب شرکت اینترنت ADSL مناسب
reto 2 سال قبل

سلام من قصد خرید اینترنت adsl برای خونه دارم.خونه مون تهران محله تهرانپارس شرقی هست مخابرات محله مون هم مخابرات (شهید اکبری) هستش. مصرف ماهیانه نت مون حدود ۲۰۰ گیگ میشه .سه چهار نفر هم از نت استفاده میکنند. راستش قبلا نت مخابرات داشتم که بد نبود اما بعد از گرونی طرح ها، علاوه بر گرونی، بسته های حجیم رو هم برداشتند و بالاترین طرحشون زیر ۱۰۰ گیگ هست که بکار من نمیاد.شاتل هم که بخاطر قیمت بالای طرحها اصلا بصرفه نیست. راستش با جستجویی که تو نت کردم بنظرم طرح های \”های وب\” از نظر قیمت بسته ها از همه بصرفه تر هست بطور مثال طرح (ماهانه ۲۰۰ گیگ ۹۴هزار تومن!) ولی جستجویی که کردم بعضیا از کیفیت نت و پشتیانی \”های وب\” بشدت ناراضی بودند. برخی هم آسیاتک رو گفتن خوبه از نظر کیفیت اما از نظر قیمت از \”های وب\” گرونتر هست (ماهانه ۲۰۰گیگ ۱۵۰ هزار تومن). حالا موندم با توجه به مخابرات منطقه محل سکونت و حجم مصرفی که دارم کدوم ISP (چه این دو چه بقیه ISPها) از نظر قیمت و کیفیت و خدمات رسانی برام مناسبتر هست . ممنون میشم راهنمایی کنید

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت مشا دوست عزیز
های وب متاسفانه مقداری اخیرا دچار مشکل شده توی بخش ارائه خدمات و پاسخگویی، و ما پیشنهادش نمیکنیم.
آسیاتک بهتره، اما اون هم مقداری از نظر سرعت دچار مشکل شده چند ماهه. باید خیلی در منطقه خوبی باشید که بهتون خوب جواب بده. بهترین سرویس هایی که میتونیم بهتون پیشنهاد بدیم شاتل هست، که آنچنان تفاوتی در قیمت با آسیاتک نداره.
صبانت هم هست که قیمتش با قیمت آسیاتک یکی هست و سرعت و پشتیبانیشون هم خوبه، اما بستگی به منطقه تون داره و یکسری کاربر ها در بعضی مناطق از خدمات صبانت ناراضی بودند. اما شاتل به خاطر خدمات و امکانات و پشتیبانی خوب، ارزش کمی هزینه کردن بیشتر و از طرف دیگر آسوده خاطر بودن را دارد. (قابل ذکر است که ۱۹۵ گیگ بین الملل یکماهه با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه در شاتل به قیمت ۱۷۰ هزار تومان می‌باشد که رقم زیاد چشمگیری در یک ماه نیست.) این را نیز در نظر داشته باشید که در شاتل با پرداخت ماهی ۱۰ هزار تومان، نت شما از ساعت ۲ تا ۸ صبح نامحدود خواهد بود.
اگر سوالی داشتید در کامنت همین مطلب بفرمایید درخدمتیم

reto  

سپاس از پاسخ. اینکه گفتم شاتل گرون هست استناد به این صفحه خود سایت شاتل بود که مثلا ۵۰گیگ با سرعت ۸ رو زده ۱۰۰ تومن یا ۱۰۰گیگ با سرعت۱۶ رو زده ۱۶۰ تومن.
https://www.shatel.ir/internet-services/adsl2/adsl2-price-list/#1627388965370-982b4ac5-f7fd
راستش این تعرفه ای که شما فرمودید ۱۹۵گیگ سرعت۸ مگ ۱۷۰ تومن رو پیدا نکردم توی سایتشون

reto  

من البته الان با پشتیان شاتل تماس گرفتم و این طرحی که شما فرمودید رو گفتن وجود داره منتها در سایتشون نیست. درهرصورت سپاس از راهنمایی