راهنمایی برای خرید لپ تاپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهراهنمایی برای خرید لپ تاپ
Mehraneh 3 سال قبل

سلام و وقت بخیر،
من میخواستم یک لپ تاپ بخرم که مناسب برای کارهای گرافیکی،انیمشن،ادیت فیلم و … باشه. در نتیجه چیزی که من میدونم اینه که حداقل مشخصاتش باید رم ۱۶ به بالا، corei 7 به بالا، cach 12 به بالا، گرافیک ۶ به بالا باشه. خودم لپ تاپ های ایسوس سری ROG بیشتر مد نظرم بود چون فیدبک های خوبی گرفته، اما ازون جایی که لپ تاپ ها با این مشخصات خیلی زیاد و متنوع هستند، نیاز به یک مشاوره ی اختصاصی تر داشتم که بدونم اصلا چه چیز های دیگه ای برام مهم هستند و چه چیز هایی مهم نیستند. یک سوال دیگه ای هم داشتم درمورد حافظه، خیلی از لپ تاپ های سری گیمینگ فقط حافظه ی اس اس دی دارند که خب خیلی خوبه، ولی میخواستم بدونم که اگر هم ssd و هم hdd داشته باشند بهتر هست یا نیست. رنج قیمت هم تا سقف ۶۰-۷۰ ملیون خوبه. ممنون میشم اگر لپ تاپ های خوب و موجود رو بهم معرفی کنید.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
در این رنج سه لپ تاپ زیر را به شما پینشهاد میکنیم . 

 

اما اگر با راه کار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع

با تشکر,
تیم پشتیبانی