راهنمایی برای خرید مانیتور گیمینگ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهراهنمایی برای خرید مانیتور گیمینگ
امین 4 سال قبل

با سلام و خسته نباشید 
من می خواهم یک مانیتور گیمینگ بخرم که برای کنسول ps4 و surface کاررایی داشته باشه ممنون 

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
قربان در چه رنج قیمتی مد نظر شما می باشد تا بهترین پیشنهاد را به شما بدهیم . ؟
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

سلام خوب هستید من به مشاوره احتیاج دارم، من دنبال خرید مانیتور Gaming هستم با بودجه بین ۵ تا ۸ میلیون و سایز ۲۴ تا ۲۷ اینچ ، که کنسول ps4 و مایکروسافت سرفیس قابلیت اتصال داشته باشه و مخصوصا در ps4 کیفیت رنگ و تصاویر حفظ بشه متشکرم منو راهنمایی کنید

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

در حال حاضر این ماینتور در دسترس هستش اما با توجه به شرایط اقتصادی و شرایط تحریم بسیاری از مانیتور های بهتر و جدید تر فعلا موجو نیستند .
 
شیائومی می سرفیس دیسپلی ۳۴ اینچی
اولین مانیتور گیمینگ شیائومی از نمایشگری ۳۴ اینچی استفاده می‌کند که دارای خمیدگی است. از جمله مشخصات این صفحه نمایش می‌توان به نسبت تصویر ۲۱ به ۹، وضوح تصویر ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتز و انحنای ۱۵۰۰R اشاره کرد.
شیائومی می سرفیس دیسپلی 34 اینچی
این نمایشگر از AMD Freesync استفاده می‌کند و میزان دامنه رنگ آن ۱۲۱ درصد sRGB است. پایه نگه‌دارنده این نمایشگر به‌گونه‌ای طراحی شده است که به کاربر امکان تغییر ارتفاع و حتی چرخاندن نمایشگر را نیز می‌دهد. اتصال بین پایه و بدنه نمایشگر از نوع مغناطیسی است. اگرچه به صورت رسمی اعلام نشده است اما گفته می‌شود که این صفحه نمایش توسط سامسونگ ساخته شده است. شیائومی برای می سرفیس دیسپلی سه سال گارانتی را در نظر گرفته است.