راهنمایی خرید لپتاپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهراهنمایی خرید لپتاپ
آیدین 3 سال قبل

سلام خسته نباشید ، بودجه من برای خرید لپتاپ ۳۰ میلیونه میخواستم برام یه مدل لپتاپ معرفی کنین که بهترین کانفینگو با این بودجه داشته باشه و ترجیحا سبک باشه (زیر ۲کیلو) 
و آیا خرید لپتاپ های اپلو در کلا پیشنهاد میکنین یا نه

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
بهتر است که مشخصات سیستم مورد نیاز شما را بیان کنیم تا از نیاز خود آگاه باشید و بتوانید با بهترین گزینه ممکن با قیمت مناسبی که پیدا کردید را خریداری فرمایید.
شما بنا به بودجه ای که تعیین فرمودید می توانید یک لپ تاپ با رم  ۱۶ خریداری فرمایید،یا ۸ و بعدا ۸ دیگه خودتون بهش اضاف کنید. که دارای پردازنده اینتل نسل ۹، ۱۰ یا ۱۱ باشد و یا پردازنده شرکت amd در همین رده. توجه داشته باشید که سی پی یو های نسل ده و یازده رده پایین مد نظر نیستند و حداقل فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز مد نظر است. 
 اما بهتر است گرافیک شما  قدیمی ویا ضعیف نباشد. گرافیک هایی در حد gtx 1650, 1660 و یا ۱۶۵۰s و ۱۶۶۰s کافی میباشند. اما اگر میخواهید با بودجه سی میلیون تومتن بخرید در بازار گزینه های بسیار بهتری نیز پیدا خواهید کرد.
برای حافظه پیشنهاد میشود حداقل ۵۰۰ گیگابایت ssd داشته باشید و یک الی دوترابایت hdd، اما هرکدام را نداشتید بعدا میتوانید اضافه کنید.
برای برند ها acer, lenovo و بعضا hp پیشنهاد میشن. asus و msi هم هستند اما کانفیگ های مشابهشون معمولا نسبت به اون برندای قبل قیمتای بالاتری دارن، وگرنه برند های عالی ای هستند.
برای سوال آخرتون هم کلا که بله، لپ تاپ اپل برای یکسری از کارها خوبه و خیلی هم خوبه. ولی نه برای هرکاری و هر مصرفی، و البته نه هر بودجه ای. مثلا برای بودجه شما پیشنهاد نمیشه.
اگر هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی