روشن شدن خودکار کامپیوتر

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارروشن شدن خودکار کامپیوتر
Sajjad 4 سال قبل

سلام خسته نباشید کامپیوتر من وقتی اسپیکرم رو روشن میکنم یا به چندراهی چیزی وصل میکنم خود به خود روشن میشه مشکلش چی میتونه باشه؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
بابت تاخیر پوزش میطلبیم , ایا این مشکل همیشه بوده است ؟ یا اخیرا شما به این مشکل برخورد کرده اید .؟ روش هایی که شما میتوانید در حالت عادی این مشکل را بر طرف کنید به این صورت می باشد . 
برای غیرفعال کردن روشن شدن خودکار در ویندوز، عبارت Device Manager را در کادر جستجوی منوی Start وارد کنید و ابزار Device Manager را انتخاب کنید. Network Adapters را انتخاب کنید.
روی آداپتور شبکه خود کلیک راست کنید و properties را انتخاب کنید. در پنجره باز شده به سربرگ power management بروید و گزینه Allow the computer to turn off this device to save power را از حالت انتخاب خارج کنید.
بعد به سربرگ Advanced بروید و Wake up capabilities را none  کنید. در نهایت روی دکمه OK کلیک کنید.
اگر این روش برای شما کار نکرد کامپیوتر را ریستارت کنید و دکمه F2 را فشار دهید تا وارد بایوس سیستم خود شود. به سربرگ Main بروید Network boot را Disable کنید و تغییرات را ذخیره کنید.
_______________________________________________________________________________________________
دوست عزیز این روش عادی بود من به شما پیشنهاد میکنم این روش را امتحان کنید اگر مشکل از سخت افزار نباشد پس از انجام این روش مشکل شما رفع خواهد شد . 
 کلید ویندوز و R را با هم فشار دهید تا پنجره Run برای شما باز شود. حالا عبارت sysdm.cpl را در این پنجره تایپ کنید و اینتر کنید. در پنجره باز شده به سربرگ Advanced بروید بعد دکمه Settings که زیر بخش Startup and Recovery است را کلیک کنید.در پنجره جدیدی که برایتان باز می شود گزینه Automatically restart را از حالت انتخاب خارج کنید و OK کنید.
 
باتشکر,

تیم پشتیبانی