روشن نشدن لپتاپ اچ پی مدل zbook

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهروشن نشدن لپتاپ اچ پی مدل zbook
amir0985 4 سال قبل

سلام  و خسته نباشید خدمت شما
لپتاپ اچ پی مدل zbook دارم
ویندوز رو شات دون میکنم . بعد دوباره بیام روشن کنم روشن نمیشه طوری که همه چراغ های اون هر چند ثانیه چشمک میزنه وکل صفحه هم یکم سفید میشه حتی فن ها هم با دور خیلی کم برا ی لحظه میچرخن  این کار چند دقیقه ادامه پیدا میکنه تا اینکه خودش روشن میشه و عملکردش عادیه عادیه.فقط از امروز برا هربار روشن شدن این اتفاق میوفته که قبلا خیلی کم پیش میومد…   بایوس هم ریست زدم    ممنون میشم راهنمایی کنید…

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

توصیه میکنیم قربان به هیچ وجه بایوس خود را در این مواقع ریست نکنید , زیرا اسیب جدی به سیستم خود وارد خواهید کرد , ایا سیستم خود را میتوانید روشن کنید ؟؟ ایا پس از ریست کردن بایوس سیستم شما روشن نشده است ؟ یا خیر ؟
لطفا کمی بیشتر توضیح دهید قربان , زیرا این عملکردی که ذکر کردید که چراغ ها روشن خواموش میشوند و صفحه کمی سفید میشود کاملا عادی می باشد و برای لپ تاپ های ذکر شده اچ پی مدل zbook دقیقا روند روشن شدن به همین صورت می باشد .
اگر منظور شما را قربان اشتباه متوجه شده ایم در قسمت کامنت در انتهای این پاسخ با ما در ارتباط باشید .

باتشکر,
تیم پشتیبانی

سلام درست متوجه شدید .اما چرا اینکار میشه؟ الان طوری شده که تا یک ساعت بعد از شات دون کردن بخوام روشن کنم باید حداقل ۱۰ دقیقه صبر کنم تا روشن شه و این موضوع اذیت میکنه.
بایوس رو هم از فروشنده پرسیدم گفت ریست بزن و گفت رمتو جابجا کن که از پس من برنمیاد و انجام ندادم.

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

خیلی ممنون که قرابن پیام بالا را مطالعه کردید اما دیر بوت شدن کامپیوتر مربوط به بایوس یا نحوه روشن شدن قرابن نیست , این مشکل می تواند از سمت ویندوز شما و هارد شما باشد , در اکثر لپ تاپ های مذکور زمانی که شما دکمه پاور را میزنید سیستم لپ تاپ ابتدا برای نشان دادن سلامت قطعات همه چراغ ها و کلید ها را روشن میکند سپس ان ها خواموش شده و مانیتور کم رنگ به رنگ سفید در می اید و در نهایت ویندوز بوت میشود , زمانی که شما از ویندوز قدیمی استفاده کنید و یا حجم هارد شما بالا باشد زمان بوت افزایش پیدا میکند میتوانید این موراد را با ما در میان گذاشته تا بهترین مشاوره را به شما بدهیم قربان