روشن نشدن کیس

ADS


امیر 3 سال قبل

سلام خسته نباشید دو سه روز که برق ما بیاد رفت به همین دلیل مادربرد کامپیوتر رو سوخت به همین خاطر من یه مادربرد و یه رم تازه خریدم و الان سه روز هست که تحویل گرفتم و بیرون از خونه ویندوز رو هم زدم ولی الان که به خونه آوردم کلا کیس روشن نمیشه و الان من موندم چی کار کنم به دو سه تا امیر کار هم برد گفتن که مشکلی توی پاور و یا یه جای دیگه نداره ولی وقتی میارم خونه و به برق میزنم روشن نمیشه میشه لطف کنید بگید مشکل از کجا هست. پس شما میگید احتمالاً سازگار نیست چون مادربرد قبلی من msi مدل h61m بود و مادربرد تازه هم gigabyte مدل h61m هست و cpu هم پنتیوم هست. و یه رو ۸گیگ روش هست

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز،
ممکنه که محافظ و یا رابط شما سوخته باشد، عوضش کنید ببینید درست میشه یا نه. همچنین از صحت پاور هم اطمینان حاصل کنید. پریز برق هم چک کنید سالم باشه، مرحله قبل از رابط. 
پیشنهاد میکنیم حتما حتما حتما حتما از محافظ برق ارم ترونیک استفاده کنید که دیگه چنین مشکلی براتون پیشنیاد. 
خیر مشکل از مادربرد نیست و با سی پی یو سازگاره، رم هم قاعدتا تا وقتی سوکتش به مادربرد بخوره مشکلی پیش نمیاد. همون مورد برق رو چک کنید احتمالا مشکل رفع میشه.
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی