تصویر ندادن گرافیک پس از تغییر کابل

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارتصویر ندادن گرافیک پس از تغییر کابل
اسدالله صادقی 3 سال قبل

سلام خسته نباشید من یه مانیتور crt قدیمی تو خونه داشتم و دیروز تصمیم گرفتم به گرافیک آنبرد سیستمم وصلش کنم تا بازدهیم بیشتر بشه . ولی کابل پاور مانیتور نری بود من یه کابل مادگی از کامپیوتر قبلیم داشتم که پریز نداشت پس فقط فاز و نول رو به جریان برق وصل کردم و سیم ارت رو قطع. از اون به بعد سیستمم مدام ریستارت میشه و حتی وارد بایوس هم نمیشه آیا کارت گرافیکم سوخته؟. هم با گرافیک آنبرد تست کردم هم با کارت گرافیکم چند باری با گرافیک انبرد سیستم بوت شد ولی تا کارت گرافیک رو وصل میکردم و حتی بعدش جدا هم میکردم دوباره شروع به ریستارت شدن میکنه

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز،
بله به احتمال زیاد کارت گرافیکتون نیمسوز شده، البته احتمال این هم وجود داره که پورت ورودی کارت گرافیک مادربرد سوخته باشه که حواستون باید به این مورد هم باشه. کارت گرافیک رو روی یک مادربرد دیگه تست کنید ببینید کار میکنه یا نه. در صورت لزوم سیستم رو به یک متخصص نشون بدی تا از نزدیک بررسی بشه، و سعی کنید دیگه اینجور کار های من در آوردی رو روی سیستم اصلیتون انجام ندید.
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی