سلام برای اکانت منم همچین مشکلی پیش اومده. اول منو از پیجم بیرون انداخت بعد من ربات نیستمو اورد. من اونو تکمیلش کردم. ثبت شد و next زدم و بعدش از من مشخصات پیجمو خواست. وارد کردم برای ایمیلم یه کد فرستاد اونو وارد کردم و بعدش اون صفحه رو اوردکه پایینش نوشته done . میخواستم بدونم اینکه حسابم برگرده حتمیه؟ و بعد از چه مدتی اگه حسابم برنگشت بدونم دیگه برنمیگرده و از اون صفحه خارج شم؟

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهسلام برای اکانت منم همچین مشکلی پیش اومده. اول منو از پیجم بیرون انداخت بعد من ربات نیستمو اورد. من اونو تکمیلش کردم. ثبت شد و next زدم و بعدش از من مشخصات پیجمو خواست. وارد کردم برای ایمیلم یه کد فرستاد اونو وارد کردم و بعدش اون صفحه رو اوردکه پایینش نوشته done . میخواستم بدونم اینکه حسابم برگرده حتمیه؟ و بعد از چه مدتی اگه حسابم برنگشت بدونم دیگه برنمیگرده و از اون صفحه خارج شم؟
1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
” شما مراحل تایید حساب را به صورت کامل رفتید و باید به مدت ۷۲ ساعت الی ۷ روز باید منتظر باشید تا اینستاگرام اطلاعات ارسال شده شما را بررسی کند و اگر مورد تایید اینستاگرام باشد، اکانت شما به حالت اولیه خودش باز خواهد گشت.“
اما اگر با راه کار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.