سوالاتی درباره ویندوز

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهسوالاتی درباره ویندوز
abmi 4 سال قبل

با سلام 
ویندوز سرور چیه؟
واسه یه برنامه نویس ویندوز پرو بهتره یا اینتر پرایس؟
درسته که اگه روی یه سیستم ۴۶بیتی یه برنامه مخصوص ۳۲ بیت نصب کنیم اون برنامه کمتر به سیستم فشار میاره؟
راستی میشه یه راهنمایی کنید که چجوری بسته سوال بپرس ویژه رو بخریم؟
ببخشید زیاد سوال پرسیدم . با تشکر

ویندوز سرور: ببین یک سری از ویندوز های مایکروساف است که برای کاری سازمانی و تجاری طراحی شده که قایلیت کنترل گسترده و جزیی بر شبکه ها :داده ها و …. دارد
اینترپرایس کلا بهتره اما بنظر من لینوکس نصب کنی بهتره
ما سیستم ۴۶ بیت نداریم و اون ۶۴ بیت هستش که فرقی هم نمیکنه البته پردازنده شما باید ۶۴ بیت باشد تا بتواند ویندوز ۶۴ بیت و برنامه های ۶۴ بیت را اجرا کند
فرقی نمیکنه هر دوش یه جورن این نیست که اون کمتر بیاره این بیشتر منتها اون برای ۳۲ بیت ساخته شده ولی پیشنهاد میکنم ۶۴ بیت نصب کن چون فرض کن برنامه ۳۲ بیت روی ۶۴ بت نصب باشه خب ما نیاز به یک شبیه سا برای اجرای ان داریم شبیه سازی که ویندوز خودش داره بری توی درایو سی پوشه ویندوز میبینی که یک پوشه بنام System32 هست که به عنوان شبیه ساز برنامه های ۶۴ بیت عمل میکنه مشخصه که اجرای برنامه روی شبیه ساز کند تر از اجرای برنامه روی خود سیستم است پس بهتره که ۶۴ بیت نصب کنی چون بهینه هم هست

abmi  

بله ۴۶ بیتی نداریم اشتباه تایپی بود منظورم ۶۴ بیتی است

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

خیلی ممنون از کاربر عزیز وب سایت Amir_Club  
 
در پاسخ به این سوال که windows server یا ویندوز سرور چیست باید گفت، سیستم عامل مایکروسافت ویندوز سرور یک سری از سیستم‌عامل‌های سرور کلاس Enterprise است که برای به اشتراک گذاشتن خدمات با چند کاربر و کنترل گسترده‌ای از ذخیره‌سازی داده‌ها، برنامه‌های کاربردی و شبکه‌های مشترک طراحی شده است.
توسعه ویندوز سرور در اوایل دهه ۱۹۸۰ آغاز شد، زمانی که مایکروسافت دو خط سیستم عامل را تولید کرد: MS-DOS و ویندوز NT. در آن زمان، یک مهندس مایکروسافت به نام دیوید کاتلر هسته ویندوز NT را با هدف ارائه سرعت، امنیت و قابلیت اطمینان که سازمان‌‎های بزرگ در سیستم عامل سرور نیاز دارند، توسعه داد.
قبل از انتشار ویندوز NT، بسیاری از شرکت‌ها متکی بر سیستم عامل یونیکس (Unix) بودند که برای اجرای فایل و سرویس‌های چاپ، به سخت افزار گران قیمت مبتنی بر RISC نیاز داشت. اما ویندوز NT بر روی ماشین‌های ارزان قیمت x86 قابل اجرا بود.
یکی از ویژگی‌های کلیدی در معماری NT، چند پردازش متقارن است که باعث می‌شد در دستگاه‌هایی با چند پردازنده، برنامه‌ها، سریع تر کار کنند.
تکرارهای بعدی windows server، هم بر روی سخت افزار در مرکز داده‌ی یک سازمان و هم در یک پلت فرم ابری مانند مایکروسافت Azure پیاده سازی می‌شود.

سوال دوم شما دوست عزیز ویندوز اینترپرایس بهتر است برای یک برنامه نویس دوست عزیز 
در رابطه با سوال سوم شما خیر در عمل کرد تفاوتی وجود ندارد قربان . 
در رابطه با سوال اخر شما برای دیافت بسته می بایست بر روی لینک زیر کلیک کرده و مراحل را قدم به قدم جلو روید . 
سوال بپرس ویژه

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی