سوسو کردن و پریدن مانیتور لپ تاپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارسوسو کردن و پریدن مانیتور لپ تاپ
siina_roohi 4 سال قبل

سلام خسته نباشید
 
من یک لپ تاپ ایسوس مدل TP550L دارم که باتریش جدا نمیشه. ولی خیلی هنکام کار به برق وصل بوده‌ حتی یک هفته کامل هم به برق وصل بوده. تازگی وقتی دزصد شارژم میاد زیر ۳۰ ۴۰ درصد صفحه پرش داره و پرت پرت میکنه مدام. هرچی شارژ کمتر میشه بدتر میشه. بعد تا شارژر رو میزنم حل میشه مشکل. رو درصد بالا این مشکل اصلا دیده نمیشه. کار سنگین مثل وقتی که بازی میکنم وقتی درصد باتری میاد رو ۷۰ اینحوری میشه . مشکل باتریه ؟ یا مانیتور ؟ با تعویض باتری حل میشه ؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
اگر ممکن است ععمر لپ تاپ را ذکر کنید تا دقیق تر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم اما در حالت کلی باید ذکر کنم تمامی لپ تاپ های جدید که نمونه هایی از ان را میتوانید در ACER مشاهده کنید دیگر قابلیت جدا شدن باتری را نخواهند داشت به صورتی که شرکت طراح این قابلیت را در لپ تاپ ها به کار گرفته است که با وصل بودن شارژر به لپ تاپ به صورت مداوم مشکلی برای لپ تاپ ایجاد نشود به احتمال زیاد  مشکل از فرسودگی باتری شما می باشد , و شما میتوانید با تعویض باتری مشکل خود را رفع کنید .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

دقیق نمیدونم ولی نزدیک به شش سال میشود. و اینکه تازگی کندی سرعت زیادی رو شاهد خستم در حالی که هیچ کار خاصی نمیکنم و حتی کل حافظم رو هم پاک کزدم فقط ویندوز عوض نکردم. یعنی کل اپلیکیشن ها حتی کی ام پلیر و درایوامو حذف کردم باز سرعتش پایین شده. مثلا میخوام برم مای کامپیوتر سه چهار ثانیه لَگ داره‌ که اصلا با مشخصات لپ تاپ همخوانی نداره این لگ. سی پی یو کور ای فایو رم ۶

سی پی یو کور ای ۷ هست اشتباه گفتم

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

بله توصیه میکنیم ابتدا اقدام به تعویض ویندوز نمایید اگر مشکل سخت افزاری رخ نداده باشد با تعویض ویندوز مشکل کندی و لگ بر طرف خواهد شد . اما در غیراین صورت توصیه میکنیم ابتدا باتری لپ تاپ را تعویض کرده , یک مرتبه جهت ازمایش لپ تاپ را مستقیما به برق متصل کنید و به این صورت کار کنید ایا باز هم لگ را مشاهده میکنید ؟