سیاه شدن صفحه نمایش بدون نمایش آرم شرکت سازنده

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارسیاه شدن صفحه نمایش بدون نمایش آرم شرکت سازنده
مهدی 3 سال قبل

سلام وقت بخیر … من با لپ تاپ کار گرافیکی انجام میدادم کار تمام شد و لپ تاپ رو خاموش کردم حدودا ۴ الی ۵ ساعت بعد روشن کردم لپ تاپ روشن میشه و فن و .. شروع به کار میکنه حتی چراغ های صفحه کلید هم روشن میشه اما تصویر مانیتور همچنان سیاه هستش بدون اینکه لوگوی شرکت سازنده نمایش داده بشه  … دکمه های کس لوک و نام لوک هم عمل نمیکند … احتمال خرابی از چیست (دستگاه lenovo ideapad500 15isk)
ممنون

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

یک مرتبه دوست عزیز باتری لپ تاپ را جدا کرده و مستقیم به برق لپ تاپ را با اداپتور متصل کنید سپس ۳۰ ثانیه دکمه پاور را نگه داشته تا کامل لپ تاپ خواموش شود سپس دکمه پاور را بزنید تا لپ تاپ روشن شود و صبر کنید به مدت ۴۵ دقیقه و پس از ۴۵ دقیقه در صورتی که اصلا صفحه نمایش نشان داده نشد حتما در قسمت کامنت این قسمت برای ما بیان دارید . 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی