سیستم خوب برای اجرا بازی gta v(در کنارش csgo و pubg gameloop) با بودجه ۸ تا ۱۰ میلیون

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهسیستم خوب برای اجرا بازی gta v(در کنارش csgo و pubg gameloop) با بودجه ۸ تا ۱۰ میلیون
amirrezakave85 3 سال قبل

سلام خدمت ساپاگپ.لطفا یه سیستم خوب با بودجه ۸ تا ۱۰ میلیون تومن برای اجرا بازی gtav با حداقل گرافیک medium یا high و در کنار این بازی csgo و pubg gameloop معرفی کنید.حتمی حتمی ۸ تا ۱۰ میلیون‌.
سیستم انتخابی خودم این هست.آیا پیشنهاد میکنید یا سیستم دیگری معرفی میکنید.
ram: 8gb ddr4 x2
cpu: i3 9100f
mb: prime h310m-k
gpu: ASUS ph_gt1030
در پاور و هارد مشکلی نیست.خوب هستن

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
با توجه به تنظیماتی که بر روی بازی اعمال میکند شاید شما نتوانید کیفیت high را از بازی بگیرید اما میتوانید کیفیت خوبی از بازی را داشته باشید دوست عزیز . ایا قیمت ۱۰ میلیون تومان تنها قیمت کارت گرافیک و سی پی یو و موارد بالا می باشد یا مانیتور موس و دیگر قسمت ها هم جزوی از قیمت ۱۰ میلیون تومان می باشد . 

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

 
 

خیر من تمام اجزا دیگه از جمله مانیتور،ماوس،کیبورد،پاور،هارد و… دارم.زیرا من سیستم جدید نمیخرم می خوام سیستم قدیمی خودم رو ارتقا بدم

فقط سی پی یو و رم و مادربرد و گرافیک.

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

کامپیوترهای بازی و کامپیوترهای گرافیکی در ترتیب مهم‌ترین اجزا، مشابه هستند. به این صورت که مهم‌ترین قطعه‌ی هر دو این سیستم ها کارت گرافیک است و بعد از آن قطعات رم و پردازنده پر اهمیت‌ترین اجزای این کامپیوترها هستند.
به همین منظور برای سیستم گرافیکی هم همان کارت گرافیک VGA ASUS GTX 1050 با قیمت حدودی ۱۷۹ دلار و مجددا دو رم Geil 4G 2400 با قیمت حدودی ۵۷ دلار و یک پردازنده‌ی CPU intel i3-9100F پیشنهاد می‌شود.
اما برای سیستم‌های گرافیکی یک مادربرد با قیمت حدودی ۱۵۴ دلار و از نوع ASUS b360 M-C پیشنهاد می‌کنیم.
همچنین هارد درایو کامپیوتر گرافیکی مورد نظر را می‌توانیم با یک دیسک‌ سخت western digital 1TB blue به قیمت تقریبی ۴۷ دلار تامین کنید.
SSD از جمله قطعات ضروری برای سیستم‌های گرافیکی است که با خرید یک قطعه‌ی western digital 240 m.2 به ارزش حدودی ۴۶ دلار این ضرورت برطرف خواهد شد.
برای تغذیه‌ی سیستم گرافیکی می‌توان بار دیگر از منبع قدرت Green GP480A که با حدود قیمت ۴۵ دلار به فروش می‌رسد؛ استفاده کرد.
اما برای پیکربندی کیس، این بار case Green oraman پیشنهاد می‌شود که تقریبا ۲۲ دلار هزینه می‌برد تا در مجموع با ۶۴۹ دلار معادل ۹ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان سیستم گرافیکی ما حاصل شود.