صدای زیاد فن لپ تاپ

ADS


Moka 3 سال قبل

سلام. خسته نباشید. من به تازگی  لپ تاپ hp envy 15,  کور ای ۷ , نسل ده ، رم ۳۲ و کارت گرافیک ار تی اکس ۲۰۶۰  رو خریداری کردم. متاسفانه صدای فن بلنده و خب برای لپ تاپ جدید برای من اذیت کننده هستش‌. سوال اولن این هستش که ایا همه ی لپ تام های جدید قدرت هم اندازه دستگاه من فن پر سرو صدا دارن یا خیر‌؟ و چیز دیگه این که من از توی اینترنت خیلی دیدم که پیشنهاد شده بود برای برند اچ پی از منوی bios ، رو خاموش کنید.  Fan always on . من این کارو کردم و خوشبختانه فن ها دیگه صدایی ندارن.و جایی خونده بودن که در صورت نیاز فن ها روشن میشن. میخواستم بدونم ایا این کار به دستگاه صدمه ای میزنه؟ و من چه کاری میتونم به جاش برای کم کردن صداش انجام بدم   

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
معمولا برای کم کردن صدای فن عموما راهی نیست دوست عزیز اما توصیه میکنیم اگر اقدام به کار های سنگین مانند رندر گیری یا کار با نرم افزار های سنگین دارید حتما حتما فن هارا روشن نمایید , خواموش کردن فن ها در زمان اجرای بازی ها یا کار های سنگین در صورتی که سیستم شما حرارت بالایی بگیرد ممکن است موجب خراب شدن قطعات سخت افزاری شما شود . 
در رابطه با صدای فن ها عموما زمانی که شما کار ها ی سنگین که cpu را در گیر میکند انجام دهید طبیعی است اما در حالت عادی خیر دوست عزیز. 
 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی