عدم شناسایی usb وایرلس در وینذوز 7

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارعدم شناسایی usb وایرلس در وینذوز 7
امین 4 سال قبل

با سلام وخسته نباشید. من یک دستگاه usb وایرلس خریدم میزنم به پورت شناسایی نمیکنه و میگه  لطفاً برای کمک در نصب این دستگاه با سازنده دستگاه خود مشورت کنید.راه حل چیست؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
نصب کارت شبکه وایرلس USB در ویندوز ۱۰ و ۷
نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۱۰ و ویندوز سون از طریق پورت USB بسیار آسان می‌باشد و خودتان به‌راحتی می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن از پسش بربیایید. در واقع آموزش نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز برای آن دسته از کارت شبکه‌هایی که از فناوری یو اس بی استفاده می‌کنند، تنها شامل اتصال کارت شبکه به پورت USB مادربرد می‌شود! در برخی از اوقات مشاهده شده است که می‌بایست CD کارت شبکه را نیز اجرا کنید و درایور مربوطه را نصب نمایید اما در بسیاری از موارد به خصوص ویندوز ۱۰، نیازی به این کار نیست و تنها با اتصال دستگاه به کامپیوتر، سیستم عامل به صورت خودکار وارد مراحل نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۱۰ می‌شود.
نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۷ نیز به همین صورت است و شما همانند نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۱۰، نیازی نیست کار خاصی انجام دهید و در اکثر موارد سیستم عامل می‌تواند به صورت خودکار کارت شبکه را نصب و راه اندازی کند. لذا اگر در نصب کارت شبکه در ویندوز سون دچار مشکل شده‌اید و به دنبال آموزش نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۷ هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فقط کافی است که درایور دستگاه خود را از طریق وب‌سایت سازنده و یا CD راه انداز نصب نماید و مراحل را مانند نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۱۰ انجام دهید. به عبارتی دیگر شما تنها با دانلود درایور کارت شبکه برای ویندوز ۷ قادر خواهید بود کارت شبکه وایرلس خود را به راحتی نصب نمایید.
بنابراین می‌توان گفت که تنها راز موجود در نحوه نصب کارت شبکه در ویندوز ۷، نصب درایورهای آن می‌باشد و این همان چیزی ست که تعمیرکاران هنگام نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۱۰ و ۷، برای شما انجام می‌دهند! پس شما تنها با دانلود کارت شبکه ویندوز ۷ می‌توانید تنظیم کارت شبکه در ویندوز ۷ را خودتان انجام دهید و نیازی به کمک دیگران نداشته باشید. دقت داشته باشید که در حال صحبت درباره اعمال تنظیمات کارت شبکه برای دستگاه‌های USB هستیم که دقیقاً همانند نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۱۰ آسان است اما برای کارت‎های PCI باید کارهای بیشتری را انجام بدهید که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.
آموزش نصب کارت شبکه در ویندوز ۷ ( کارت های اینترنال)
نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۷ نیز تقریبا همانند نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۱۰ می باشد و شما می بایست درایور مخصوص کارت شبکه وایرلس خود را از طریق سی‎دی مربوطه که به همراه دستگاه عرضه می شود و یا اینترنت نصب نمایید. زیرا درایور وایرلس پیشفرض ویندوز قادر به شناسایی کارت شبکه وایرلس PCI نیست و شرکت های سازنده کارت شبکه وایرلس، به منظور نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۱۰ و ۷ ، اقدام به عرضه سی‎دی هایی که حاوی درایور مخصوص است میکنند تا روند نصب کارت شبکه وایرلس بدون مشکل طی شود.
طریقه نصب کارت شبکه وایرلس در کامپیوتر
طریقه نصب کارت شبکه وایرلس در کامپیوتر

مشکل عدم نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۷
اگر کلیه توضیحات و نکات گفته شده در مقاله آموزش نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز را درست انجام بدهید، احتمالش بسیار پایین است که مشکل عدم نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۱۰ و یا ۷ را داشته باشید. اما چنانچه با مطالعه و اجرای آموزش نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۷ که در این مقاله برایتان ارائه کردیم، باز هم دچار مشکل شدید می بایست از صحت نصب کارت شبکه وایرلس در شکاف PCI مطمئن شوید و بررسی کنید که کارت شبکه حتما داخل اسلات به طور کامل قرار گرفته باشد.
آموزش نصب درایور کارت شبکه در ویندوز ۷
پس از بررسی نصب کارت شبکه روی مادربرد، سیستم خود را دوباره راه اندازی کنید و CD کارت شبکه را اجرا نماید و نرم افزار مخصوص آن را نصب کنید تا درایور آن نصب شود. اگر از جا رفتن سخت افزار خود در اسلات PCI مادربرد اطمینان دارید و باز هم با عدم شناسایی درایور کارت شبکه توسط ویندوز مواجه شده‌اید، می‌بایست به وب‌سایت شرکت سازنده مراجعه نمایید و همانند مراحل نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۱۰، آخرین نسخه راه انداز را دانلود نمایید. سپس به بخش Device Manager کامپیوتر خود بروید و سخت افزار کارت شبکه وایرلس خود را پیدا کنید. اگر روی Update Driver Software کلیک کنید و فایل دانلود شده را به آن معرفی کنید، ویندوز درایور مورد نظر را برای سخت افزار مربوطه نصب می‌نماید و درست همانند نصب کارت شبکه وایرلس در ویندوز ۱۰، عملیات شناسایی درایور کارت شبکه به درستی انجام و پایان می‌یابد.
اگر مشکل شما رفع نشد به ما در قسمت کامنت تذکر دهید تا مشکل بررسی شود . 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی