عدم ضبط صدا در کامپبوتر

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارعدم ضبط صدا در کامپبوتر
پارسا طاهری 4 سال قبل

سلام ببخشید هنزفری سالمی دارم که میکروفون دارد و در لپتاپ و گوشی کاملا تست شده است به کامپیوتر زدم و تنظیمات را انجام دادم همه چیزش انجام شد ولی در نهایت صدای خودم را ضبط نمی کند ولی تمامی صداهای اطراف ( البته بعضیاش نه اونهایی که حالت تق تق دارند ) را ضبط میکند با بهترین کیفیت و صدا چکار کنم ؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
لطفا نوع ویندوز خود را برای ما بیان دارید همچنین این مورد میتواند از سوکت سری کیس شما باشد اگر تمامی موارد را بررسی کرده اید و این مشکل پابرجاست متاسفانه میتواند از سمت سوکت باشد , در صورتی که نیاز بدانید دوست عزیز ما تمامی مراحلی را که برای بررسی میکروفن باید تست کنید برای شما بیان داریم . 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.