عدم فورمت رم

ADS


فاطمه 4 سال قبل

سلام ببخشید من ی مشکلی پیدا کردم رم من وقتی میزنم مش به سیستم نه اجازه میده چیزی داخلش بریزم نه میذاره چیزی اش پاکش کنم فورمتم نمیشه چی کارش کنم؟ اولم ک رمو میزنم با این پیام مواجه میشم حتی غیر فعالشم کردم ولی درست نشد

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

لطفا یک مرتبه فلش را یک سیستم متصل کنید این پیام بالا را با ضربدر بسته و اصلا فلش را باز نکنید تنها کلیک راست بر روی ان کرده و گزینه format را زده و start را کلیک کنید تا تمام فلش فرمت شود اگر با اروری مواجه شدید در این مسیر به ما اطلاع دهید دوست عزیز و متن ارور را در قسمت کامنت این سوال برای ما بیان دارید . 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

بله چند بار درش اوردم ودوباهر متصلش کردم حتی سیستم رو خاموش روشن کردم
موقع فورمت هم ارور میده

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

ممکن است که دچار مشکل سخت افزاری شده باشد
در صورت امکان با یک سیستم دیگر نیز تست فرمایید اگر همچنان مشکل وجود داشت باید آن را به یک متخصص نشان داده تا به صورت سخت افزاری آن را برای شما برسی و در صورت امکان مشکل را رفع کند