غیر واقعی نشون دادن حجم فایل در موقع انتقال

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهغیر واقعی نشون دادن حجم فایل در موقع انتقال
sobhan 4 سال قبل

به تازگی ویندوز عوض کردم و پی سی رو ارتقا دادم و هارد اس اس دی گذاشتم برای بیشتر شدن سرعت کامپیوتر . هارد اس اس دی ۲۴۰ گیگ حجم داره و ویندوز رو تو اون هست و توی هارد ۵۰۰ چون ویندوز قبلیم توش بود کامپیوتر بعضی وقتا لگ داشت پون دوتا ویندوز تو هاردم بود و مجبور شدم هارد ۵۰۰ رو فورمت کنم و حالا از هارد یک ترا هارد سومم فیلم یا سریالی به هارد ۵۰۰ ارتقا میدم ، حجم فایل رو میگیرم مثلا نوشته ۳۲ گیگ موقعی که به هارد ۵۰۰ منتقل میشع ۶۵ گیگ از فضای درایو رو اشغال میکنه مشکل چیه؟
باتشکر

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
زمانی که شما هاردی را تهیه میکنید می بایست ابتدا درایوی که ویندوز در ان نصب بوده است را کامل فرمت کنید و ویندوز جدیدی بر روی ssd خود نصب کنید در حال حاضر به دلیل اینکه اینکار به درستی در ابتدا انجام نشده است یک سری فضا ها توسط هارد اشغال شده است که چند درصد امکان وجود ویروس نیز است .
راهکار ان است که شما ابتدا از فایل های مهم خود بک اپ تهیه کنید و پس از ان تامم درایور ها و هارد خود را کامل فرمت کنید بر روی ssd ویندوز نصب کنید و مشکل رفع خواهشد شد در انتها توصیه میشود از ویندوز ۱۰ استفاده کنید  وحتما در انتقال فایل ها از انتی ویروس استفاده کنید تا در صورت وجود ویروس  ان مجددا انتقال پیدا نکند. 
 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی