قطعی ناگهانی لپ تاپ از اینترنت

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهقطعی ناگهانی لپ تاپ از اینترنت
محمد جواد 3 سال قبل

سلام، اینترنت به صورت بی سیم به لپ تاپ وصل میشه به طور کامل و عالی، ولی وصل کار خود به خود خاموش میشه، درصورتی که مودم روشنه ولی لپ تاپ دیگه هیچ اتصالی به اینترنت نداره بعدش لپ تاپ هنگ می کنه و مجبورم که به صورت دستی خاموش و روشن کنم، مشکل کجاست؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
روش اول
برای رفع این مشکل اگر از مرورگر کروم استفاده میکنید ابتدا به تنیمات گوگل کروم خود رفته . در قسمت بالا ( search )  تایپ کرده : proxy  سپس
Open your computer’s proxy settings  را کلیک کرده صبر نمایید و پس از ان همه گزینه هارا غیر فعال کرده فقط و فقط گزینه Automatic detect setting را تیک زده و یا ON نمایید . 
سپس تایید کرده و دوباره امتحان کنید در صورتی که مشکل شما برطرف نشد روش دوم را تست فرمایید
روش دوم

  1. کلیک راست بر روی انتن وای فای کرده
  2. گزینه open network & share internet
  3. change adapter options
  4. بر روی نتی که به کامپیوتر متصل است کلیک راست کرده
  5. گزینه properties  را کلیک کرده
  6. و بر روی گزینه internet protocol version 4  دابل کلیک کرده.
  7.  و در نهایت ای پی های خود را مانند زیر تنظیم کرده
  8. preferred DNS server : 1.1.1.1
  9. Alternate DNS server :1.0.0.1
  10. و در نهایت بر روی ok حتما کلیک کنید .

cloud
روش سوم : 
وارد منوی استارت بشید و عبارت System Information را تایپ کنید بعد وارد این برنامه شوید. این برنامه اطلاعاتی در مورد سلامت سیستم شما میده مهم ترین بخشی که باید بهش رجوع کنید Conflicts/Sharing در بخش Hardware Resources است که در صورت بروز مشکل در استفاده از پورتها به شما اطلاعاتی میدهد.
قسمت بعدی پنجره Device Manager است که میتوانید برروی My Computer کلیک راست کرده Manage را انتخاب و از پنل سمت چپ آنرا انتخاب کنید. لیست قطعات سخت افزاری شما در این پنجره دیده میشه روی Network Adapters کلیک کنید تا ببینید مشکلی وجود داره یا خیر و پس از این کار با کلیک راست برروی واسط Wifi تان کلیک راست و سپس Properties را انتخاب کنید، در پنجره اول یک قسمت Device Status داره که وضعیت دستگاه رو نشون میده، اون رو هم چک کنید. در ضمن میتوانید وای فای و سایر قطعات را از Device Manager غیر فعال کنید تا ببینید چه تفاوتی میکنه (بعد از انتخاب واسط wifi تان روی منوی ابزار روی دکمه Disable کلیک کنید)
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی
C