رفع ارور 0x80070057 به هنگام نصب کردن ویندوز

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهرفع ارور 0x80070057 به هنگام نصب کردن ویندوز
Avr 3 سال قبل

۸۰۰۷۰۰۵۷×۰ سلام وقتی می‌خوام ویندوز نصب کنم همچین اروری  رو بهم میده چیکار کنم الان سه روزه کیسم بدون ویندوز افتاده کنار خونه لطفاً جوابمو بدین مرسی

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

دلیل ارور ۰x80070057 هنگام نصب ویندوز چیست؟
ارور ۰x80070057 یکی دیگر از رایج‌ترین خطاهای ویندوز است که معمولا بسته به میزان بزرگی مشکلی که وجود دارد، در یک صفحه آبی و یا در یک پنجره سفید رنگ نمایش داده می‌شود. با وجود اینکه وجود این خطا مسئله چندان نگران کننده‌ای نیست، اما به هر حال مانع از ادامه کار شما می‌شود.
به طور کلی خطای ۰x80070057 به دلیل وجود مشکلات ذخیره سازی هنگام نصب یک برنامه و یا به روز رسانی ویندوز ایجاد می‌شود. بنابراین، زمانی که شما ویندوزتان را از حالت ۷ یا ۸٫۱ به ۱۰ ارتقا دهید، احتمال اینکه با این خطا رو به رو شوید، وجود دارد. پس اگر هنگام کار با سیستم با خطای ۰x80070057 مواجه شدید، به احتمال زیاد یک مشکل در هارد دیسک و یا حافظه SSD وجود دارد. به عنوان مثال، زمانی که قصد دارید یک برنامه با حجم زیاد را در یک درایو با عدم وجود فضای کافی، نصب کنید.
اما ارور ۰x80070057 هنگام  نصب ویندوز معمولا رایج‌تر است. چرا که احتمالا شما در حال استفاده از یک فایل سیستم نامناسب ویندوز هستید و یا فضای کافی برای ذخیره نسخه جدید ندارید. پس می‌توان گفت قدیمی بودن هارد دیسک و یا خراب بودن یکی از پارتیشن‌های ایجاد شده، می‌توانند دلایل اصلی برای ایجاد ارور ۰x80070057 باشند.
توجه: البته لازم به ذکر است که کد خطای ۰x80070057 در مواقع دیگر نیز مانند ایجاد یک پروفایل جدید در MS Outlook نمایش داده می‌شود.
رفع ارور ۰x80070057 هنگام  نصب ویندوز
در ادامه به معرفی روش‌هایی می‌پردازیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن با کمترین میزان دانش کامپیوتری، این مشکل را حل کنید.
تنظیم تاریخ و زمان ویندوز
به نظر بعید می‌رسد، اما همگام نبودن تاریخ و زمان سیستم با شرایط واقعی می‌تواند منجر به ایجاد ارور ۰x80070057 شود. بنابراین، برای رفع خطای ۰x80070057 ، ساده‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که نگاهی به تنظیمات این بخش بیاندازید.
استفاده از Windows Check Disk یا ابزار Chkdsk
در صورتی که پارتیشن‌های شما خراب شده و یا سخت افزاری مشکل دارد، می‌توانید از ابزار Chkdsk یا Windows Check Disk برای پیدا کردن مشکل و رفع آن استفاده کنید.

خالی کردن فضای درایو سیستم
جهت رفع ارور ۰x80070057 هنگام  نصب ویندوز ، ساده‌ترین کار دیگری که می‌توانید انجام دهید این است که بخشی از فضای هارد خود را خالی کنید. درایو C ، اولین جایی است که باید به آن سر بزنید. پاک کردن فایل‌های موجود در پوشه downloads ، recycle bin و temporary را در این درایو فراموش نکنید.
توجه: با استفاده از برنامه‌ای مانند CCLeaner به راحتی می‌توانید فایل های غیر ضروری را پاک کنید.
پاک کردن بدافزارها از ویندوز
وجود بدافزارها، یکی دیگر از دلایل ایجاد خطای ۰x80070057 می‌باشد. بنابراین، در صورتی که می‌خواهید با ارور ۰x80070057 هنگام  نصب ویندوز مواجه نشوید، حتما با یک نرم افزار، سیستم خود را برای شناسایی این بدافزارها اسکن کنید.
به روز رسانی ویندوز برای رفع خطای ۰x80070057
با وجود اینکه گاها هنگام به روزرسانی ویندوز خطاهایی مانند ارور ۰x8000ffff  ایجاد می شود، اما برای رفع ارور ۰x80070057 می توان به روز رسانی ویندوز را نیز امتحان کرد.
توجه: در صورتی که قصد به روزرسانی ویندوز ۷ را دارید و با خطای ۰x80070057 مواجه می‌شوید، احتمالا به این خاطر است که سیستمتان برای انجام این کار آماده نیست. بنابراین، برای رفع ارور ۰x80070057 هنگام نصب ویندوز ورژن بالاتر از ۷، می‌توانید از سایت رسمی مایکروسافت، ابزار System Update Readiness را دانلود و نصب کنید. با استفاده از این ابزار می‌توانید مشکل موجود را شناسایی کرده و آن را رفع کنید. در صورتی که قصد به روز رسانی ویندوز ۸٫۱ یا ۱۰ را دارید، باید از ابزار DISM یا (Deployment Image Servicing and Management) استفاده کنید.

بازیابی ویندوز (restore)
یکی دیگر از روش‌های نسبتا خطرناک برای رفع ارور ۰x80070057 هنگام  نصب ویندوز ، بازیابی ویندوز می‌باشد. انجام این کار توسط ما به شما توصیه نمی‌شود چرا که احتمال از دست رفتن برخی از اطلاعات وجود دارد. بنابراین، در صورتی که به هر دلیلی قصد دارید این کار را انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که نسخه‌ای از اطلاعاتتان در دسترس هست.
بازگرداندن تنظیمات ویندوز به حالت کارخانه
در صورتی که بازیابی ویندوز کمکی به شما نکرد، می‌توانید بازگرداندن تنظیمات ویندوز به حالت کارخانه را امتحان کنید. بسته به نوع ویندوز، انجام این کار روش‌های مختلفی دارد. برای استفاده از این روش هم باید حتما نسخه‌ای از اطلاعات موجود روی سیستمتان داشته باشید.
خرید SSD برای لپ تاپ یا کامپیوتر برای رفع خطای ۰x80070057
در صورتی که از هیچ یک از روش‌های گفته شده جهت ارور ۰x80070057 هنگام  نصب ویندوز نتیجه نگرفتید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که یک حافظه SSD خریداری کنید و اطلاعات نصب ویندوز را به آن انتقال دهید.

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.