لوگ اوت شدن بعد از خاموش کردن سیستم

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهلوگ اوت شدن بعد از خاموش کردن سیستم
موسوی 3 سال قبل

سلام وقت بخیر 
من روی سیستمم ویندوز ۷ دارم هر بار که سییستم رو روشن میکنم تمامی اکانت ها از بین میره مثلا گوگل صفحه لوگ این رو میاره و من باید جیمیلم رو وارد کنم تا بوک مارک ها و هیستوری و … رو بهم نشون بده در مورد موزیلا هم همین طور 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

به طور کل ریست شدن سیستم دلایل زیادی داره که به مواردی از آن اشاره میکنم . اولین علت ممکنه ویروسی شدن ویندوز باشه که با نصب یک آنتی ویروس اورجینال و استفاده از برنامه هایی مثل کومبو فیکس ممکنه مشکل برطرف بشه . دومین دلیل هم همیشه بر میگرده به حافظه رم که ارور صفحه آبی نمایش میدهد. دلایل دیگر هم ممکنه باعث بروز چنین مشکلی شوند ولی در اولویت های پایین تری قرار می گیرند که در ادامه به طور کامل دلیل بوجود آمدن این ارور و رفع آن را توضیح میدهم.
در یکی از مقالات در مورد ارور صفحه آبی یا همان صفحه مرگ کامل توضیحاتی داده ام و قصد ندارم در مورد این صفحه به نکات دیگری اشاره کنم و هدفم از ایجاد این مقاله نمایش ندادن صفحه ارور و ریست شدن پشت سرهم ویندوز می باشد . 
در بعضی از مواقع ویندوز بدون نمایش هیچ اروری پشت سرهم ریست می شود و پیغامی ظاهر نمی شود که دقیق مشخص کند این ارور مربوط به کدام قسمت می باشد . البته هنگام نمایش ارور صفحه آبی هم پیغام نمایش داده شده زیاد دقیق نیست و نمی توان به صورت ۱۰۰ درصد از روی هشدار ایراد را برطرف کرد . 

خوب راه حل چیست و چکاری باید انجام داد ؟ گزینه ای در ویندوز وجود دارد که با غیر فعال کردن آن می توان هنگام کرش شدن ویندوز ابتدا پیغام و هشدار را مشاهده کنیم .  اگر زیاد ویندوز شما ریست می شود یکبار این گزینه را غیر فعال و هشدار را مشاهده و از دوباره به حالت اول برگردانید . دلیل برگرداندن به حالت اول هم این می باشد که این قسمت رابطه مستقیم با سخت افزار داشته و ممکن است در هنگامی که غیر فعال می باشد دمای پردازنده بالا برود .
۱. برای فعال کردن Automatically Restart در ویندوز ۷ بر روی Computer  کلیک راست کرده و گزینه properties را انتخاب کنید .  بعد از باز شدن صفحه مورد نظر بر روی گزینه change settings کلیک کنید . 
1 برطرف کردن مشکل ریست شدن ویندوز
2 برطرف کردن مشکل ریست شدن ویندوز
 
۲. بر روی تب Advanced  کلیک کنید . بر روی کلید settings قسمت Start up and Recovery کلیک کنید تا تنظیمات نمایش داده شود .  تیک گزینه Automatically Restart را بردارید و یکبار سیستم را از دوباره راه اندازی کنید .  
3 برطرف کردن مشکل ریست شدن ویندوز
4 برطرف کردن مشکل ریست شدن ویندوز
 
از این به بعد به محض کرش کردن یا ارور صفحه آبی اول پیغام نمایش داده می شود.دقت داشته باشید که اگر این ارور مربوط به ویروس بود یکبار از نرم افزار کومبو فیکس استفاده کنید . اگر پیغام ظاهر شده مربوط به نرم افزارهای نصب شده ویندوز بود کامپیوتر خود را ری استارت کنید و F8 را بزنید و از بین گزینه هایی که در برابر شما ظاهر می شود Safe Mode with Networking را انتخاب کنید و کلید اینتر را بزنید.با وارد شدن به Safe Mode می توانید هر نرم افزاری را که جدیداً نصب کرده اید حذف کنید. همچنین می توانید درایو های سخت افزار مشکل دار را دوباره نصب کنید یا حتی نسخه جدید آن را از اینترنت بگیرید و نصب کنید. اگر در Safe Mode توانستید مشکل را حل کنید مورد نرم افزاری است. ولی اگر کامپیوتر شما حتی در Safe Mode ری استارت می شود، احتمال سخت افزاری بودن مورد زیاد است.
اگر پیغام ظاهر شده مربوط به سخت افزار بود باید از یکسری نرم افزارهایی که برای انجام اینکار وجود دارد و در سایت قرار گرفته است استفاده کنید .

اما اگر با راهکار باال مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین
همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری
کرده و راهنمایی های الزم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان
ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.