مشاوره برای آپدیت کارت گرافیک

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشاوره برای آپدیت کارت گرافیک
THOR_610 4 سال قبل

باسلام.خدمت شما.میخواستم بگم وقتی وارد سایت  nvidia مشیم برای وارد کردن مشخصات کامپیوتر یک بخش هست به نام(Download Type) و این بخش دو گزینه داره به نام  (game ready deriver (GRD و گزینه دیگه   studio deriver SD    من اگه گزینه ای که برای بازی هستش رو بزنم مشکلی نداره.برای اون گزینه دیگه که انتخاب نشده.ممنون میشم پاسخ بدید.
 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
خیر اگر درایور شما از این قابلیت پشتیبانی میکند مشکلی نیست 
اگر تمایل دارید مدل دقیق گرافیک را برای ما ارسال فرمایید تا شما را دقیق تر راهنمایی بکنیم
برای این کار میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع

با تشکر,
تیم پشتیبانی.

سلام خیلی ممنون از راهنمایی شما.مدل کارت گرافیک من GeForce GT 630 و ورژن۳۹۱.۳۵ هستش.من برای آپدیت کارت گرافیک به سایت NVIDIA رفتم و مشخصات را وارد و فایل آپدیت را دانلود کردم.ولی وقتی وارد فایل شدم که آپدیت کنم در قسمت چک کردن سیتسم ارور میده و آپدیت نمیشه.چه مشکلی داره؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

با توجه به مدل گرافیک شما آخرین ورژن موجود برای این گرافیک ۳۹۱.۳۵ میباشد پس شما در حال استفاده از آخرین ورژن ارائه شده میباشید
همچنین میتوانید در صورت نیاز از لینک زیر نیز درایور ها را دانلود فرمایید
دانلود درایور انویدیا

باسلام خیلی ممنون از راهنمایی شما

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

خواهش میکنم دوست عزیز
موفق باشید