مشاوره خرید لپتاپ برای کارهای داشجویی

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشاوره خرید لپتاپ برای کارهای داشجویی
داداشی 3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر من دنبال یک لپتاپ با قیمت معمولی و کارایی مناسب هستم. یکی از اشناها لپتاپ دست دوم داره با این ویژگی ها x555L asus. i5.ram4. 5200u. 1tra.  بنظر شما مناسبه با قیمت دوازده تومن چون دست نخورده باطریش کامل از بین رفته و یه جدید باید گزاشته بشع. ایا رامش پایین نیست و باغث نمیشه ک هنگ کنه؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز،
لپ تاپ نام برده شده ارزشش کمتر از ۱۲ میلیون تومنه، اما میتونه با قیمت کمتری ارزش خرید داشته باشه. رم ۴ رو میتونید بعدا ارتقا بدید به ۸، اما معمولا رمی که روی لپ تاپ گذاشته میشه با قدرت سی پی یو هماهنگ شده، بنا بر این میشه گفت که سی پی یوی زیاد قوی ای هم نداره. پیشنهاد میشه بیشتر بگردید که بتونید گزینه های مناسب تری رو پیدا کنید.
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی