مشکلات کامپیوتر

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشکلات کامپیوتر
4670396498 3 سال قبل

سلام. میگم من وقتی کامپیوتر رو به تلوزیون متصل میکنم سایزش خیلی بزرگه و باعث میشه قسمتی از دکستاپ جا نمیشه داخل صفحه تلوزیون. کمک کنیدلطقا

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
این مشکل به دلیل همخوانی نداشتن سیستم و تلویزیون پیش می اید دوست عزیز توصیه ما به شما ان است که حتما در ابتدا در تنظیمات تلویزون خود اقدام به رفع این مشکل کنید همچینن مدل تلویزیون خود را برای ما بیان دارید و همچنین بیان دارید با کدام کابل کیس را به تلویزیون متصل نموده اید ؟ 

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

با سیم VGA متصل کردم.همچنین تلوزیون LG هست

ممنون میشم راهنمایی کنید

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

آیا تنظیمات تلویزیون را برسی کردید؟
معمولا تنظیماتی برای تغییر نوع سایز باید داشته باشد مانند Wide , Full , و… که در هر مدل متفاوت میتواند باشد
همچنین آیا از قسمت تنظیمات رزولوشن کامپیوتر سعی کردید رزولوشن را هماهنگ با تلویزیون کنید؟

انجام دادم. در تلوزیون رزولوشن مطلوب برای کامپیوتر نیست بخوام کاملتر بکم چند تا از گزینه ها کمرنگ شدن که روی انتن اونا فعالن.روی کامپیوتر هم رزولوشن مطلوب پیدا میشه ولی ۲ تا عیب داره.۱گرافیک افتضاحه و ۲ بعد که به مانیتور کیس رو وصل میکنم بعد در تنظیم کردن کیس روی مانیتور مشکل دارم چون رزولوشن کامپیوتر پیش فرض روی دکستاپ مانیتور فعاله و وقتی من تغیر میدم اون رو برای اتصال به تلوزیون برای تنظیم مجدد روی مانیتور خیلی اذیت میکنه

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

شما باید بعد از اینکه تنظیمات درست را پیدا کردید میتوانید رزولوشن را مجدد به رزولوشن تلویزون تغییر دهید تا تصویر شما واضح شود (در اصل همان مشکل گرافیکی که فرمودید)
چند تا از رزولوشن های رایج به این صورت میباشد
HD : 1366 x 768
Full HD : 1920 x 1080
۴K: 3840 x 2160

ممنونم