مشکل اروردر مپ سرور

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشکل اروردر مپ سرور
amir7565 4 سال قبل

سلام وقت بخیر
ببخشید من می خواستم از ومپ سرور و مودل استفاده کنم که تا حدودی پیش رفتم ولی سه تا ارور هست که ازش سر در نمیارم اگه میشع راهنماییم کنید
ارور هارو  پیوست فایل قرار میدم
ارور ۱
ارور۲
ممنون میشم راهنماییم کنید

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
اگر اماکن دارد کمی بیشتر در رابطه با مشکل خود توضیح دهید زیرا عکس هایی که قربان ارسال شده است نسبت به کاره شما کمی نا مفهوم است , ایا شما قصد تغییرات در sql سرور را دارید ؟
این ارور ها که به اصطلاح warning به انها گفته میشود متن مشکل را بیان کرده اند … که در عکس های بالا متن ارور و نحوه رفع مشکل ذکر شده است و شما میتوانید مشککل را با دانستن ان رفع کنید , اگر در نحوه عملکرد کار کمی بیشتر به ما توضیح دهید از شما سپاس گزاریم دوست عزیز . 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

سلام
ببینید برنامه moodle یه نوع lms هستش که برای تدریس ساخته شده برای درست شدنش یا به لوکال هاست نیاز هست یا هاست شخصی و دامنه

من از wampsever استفاده کردم که یه نوع لوکال هاست هستش قبلا هم این برنامه رو نصب کردم ولی هی وقت این ارور هارو برای من نشون نمی داد الان اصلا نمی دونم برای بر طرف کردن ایین ارورا باید یکار کنم

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

بله دوست عزیز با moodle اشنایی کامل داریم و کاملا در جریان فعالت سایت ان هستیم بیشتر سوال تیم پشتیبانی به این منظور بود که شما قصد انجام چه کاری را داشته اید که با این مشکل و برو شده اید حقیقتا ما روش انجام رو به شما بیان میکنیم قربان اما یک مقدار بحث تخصصی میشه .
در صورت استفاده از سرور xampp ، باید کد را در پرونده پیکربندی – my.ini قرار دهید. اگر از سرور Apache استفاده می کنید از پرونده my.cnf باز کنید زیر کد را کپی کنید و آن را جای گذاری کنید.
 

[client]
default-character-set = utf8mb4

[mysqld]
innodb_file_format = Barracuda
innodb_file_per_table = 1
innodb_large_prefix

character-set-server = utf8mb4
collation-server = utf8mb4_unicode_ci
skip-character-set-client-handshake

[mysql]
default-character-set = utf8mb4



و در نهایت ssl را ری استارت کنید .

از apache استفاده میکنم ولی همچین قسمتی من ندارم که این کدو داخلش بزارم
این چیزایی که من دارم ایناست
http://s13.picofile.com/file/8400869976/3.png

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

بله دوست عزیز به صورت پیشفرض در منو وجود ندارد اما اگر اپاچی شما به اخرین نسخه بروز باشد شما میتوانید در ادرس های زیر فایل یا پرونده my.cnf را بیابید . همانطور که گفته شد کار یک مقدار تخصصی هستش اما با توجه به درخواست شما ما اموزش را برای شما قرار خواهیم داد این مورد تنها برای رفع یکی از ارور های بالا می باشد .

/etc/my.cnf
/etc/mysql/my.cnf
$MYSQL_HOME/my.cnf
[datadir]/my.cnf
~/.my.cnf