مشکل باز نشدن قالب پاورپوینت

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشکل باز نشدن قالب پاورپوینت
حسین 3 سال قبل

سلام وقت بخیر 
من از چندین سایت قالب پاورپوینت دانلود کردم مثلا از اینجا اما بعد از باز شدن پاورپوینت  ارور زیر رو می ده من فردا ارائه دارم و خیلی فوری امکان داره کمک کنید ؟
ارور در باز کردن قالب پاورپوینت

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
برای تاخیر معذرت میخوایم اما برای پاسخپویی سریع میتونید اشتراک vip رئ تهیه بفرمایید.
برای رفع مشکل اول بفرمایید که چه ورژنیه. به اینترفیس هم که میخوره ویندوز ۷ باشه. اول از همه آنتی ویروستون رو غیرفعال کنید و سپس موارد زیر رو بررسی بفرمایید. اگر مشکل رفع نشد کامنت بزارید که مراحل سخت تری رو باهم بررسی کنیم.
تداخل افزونه های پاورپوینت
بررسی افزونه های نصب شده در پاورپوینت. بسیاری از ما برای انجام دادن سریع کارها از افزونه ها استفاده می کنیم. همچنین در هنگان نصب بعضی از نرم افزار ها مانند نرم افزارهای pdf افزونه ای نیز برای پاورپوینت به صورت خودکار نصب می کنند که باعث تداخل و سنگین شدن نرم افزار می شود. برای فهمیدن این که این افزونه ها باعث کندی و هنگ پاورپوینت شده کافیست آنها را غیرفعال کنید. برای اینکار به تنظیمات پاورپوینت رفته و قسمت Add-ins را باز کنید. در قسمت پایین صفحه (مشخص شده در عکس پایین) powerpoint add-ins را انتخاب و Go را بزنید.

بررسی افزونه های نصب شده در پاورپوینت
بررسی افزونه های نصب شده در پاورپوینت

در صفحه باز شده افزونه های نصبی را غیرفعال یا حذف کنید.

پاک کردن افزونه های نصب شده در پاورپوینت
پاک کردن افزونه های نصب شده در پاورپوینت

تعمیر فایل های آفیس در همه ویندوز ها
راه آخر تعمیر فایل های آفیس می باشد. برای این کار در ویندوز ۱۰ به قسمت setting رفته و Appsرا انتخاب کنید. در صفحه باز شده Microsoft office را انتخاب کرده و modify را انتخاب کنید. در صفحه باز شده Repair را انتخاب کرده و Continue را بزنید. در سایر ویندوزها به windows explore را باز کرده و بر روی Computer کلیک و uninstall or change program را انتخاب کرده و مانند ویدوز ۱۰ مراحل را ادامه دهید.
کامپیوتر را ری استارت کنید تا نتایج را مشاهده نمایید.

برای ویندوز ۷ میتونید از کنترل پنل و بخش programs and features این کارو انجام بدید.

اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی