مشکل بوت نشدن لب تاب

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارمشکل بوت نشدن لب تاب
هادی 4 سال قبل

با سلام به تیم فنی sapagap
مشکل فنی در لب تاب خانگیم با مدل Acer aspire E1-572g پیش اومده و روشن نمیشه به طوریکه بعد از زدن دکمه پاور چراغ پاور فقط روشن و میشود و فن چند ثانیه کار میکند ولی صفحه نمایش روشن نمیشود ولب تاب بوت نمی شود اما چند بار اتفاق افتاده که روشن بشه طوریکه دکمه پاور رو چند ثانیه نگه داشتم و اتفاقی روشن شده.
مشکل نرم افزاری نیست چون ویندوز رو عوض کردم همچنین اتصالات برق نیز چک شده و هنگامی که لب تاب متصل به باتری است مشکل پابرجا بوده و مشکل از نور کم صفحه و این چیزا هم نیست چون اصلا وارد بوت نمیشود.
و اینکه در سری لب تاب های ایسر ۴ چراغ موجود دارند که چراغ سوم علامت چند باتری روی هم رو دارند و زمان هایی که لب تاب اتفاقی روشن شده اون چراغ هم چشمک زده و روشن میشود اما زمانی که بوت نمیشود ان چراغ هم بعد چند ثانیه اول که چشمک میزند خاموش می ماند.

اصلاح کنم بیشتر که تحقیق کردم فهمیدم علامت چراغ شکل استوانه مربوط به هارد است نه باتری.
ممنون میشم هر چه سریع تر پاسخ دهید

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
بابت تاخیر از شما پوزش میطلبیم و امید واریم این اتفاق مجددا تکرار نشود .
این مشکل که با ان مواجه شدید میتواند از ۲ دلیل باشد , یا چیپست مادربرد لپ تاپ شما اسیب دیده و یا هارد شما مشکل پیدا کرده است که همانطور که اشاره کردید در ابتدا نیاز است که هارد مورد بررسی قرار گیرد , به همین منظور ابتدا هارد را تعویض کرده توصیه میکنیم این کار را حتما به قردی متخصص بسپارید تا مشکلی در تعویض ان به وجود نیاید .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی