مشکل خاموش روشن شدن خودکار سریع کامپیوتر

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارمشکل خاموش روشن شدن خودکار سریع کامپیوتر
farhad 4 سال قبل

سلام خسته نباشید مدتیه که من وقتی کامپیوتر روشن میکنم وقتی صفحه بالا میاد و دکستاپ معلوم میشه کامپیوتر خاموش میشه ولی چراغ کیس روشن می مونه  من حتی cpu و فن رو عوض کردم رم انداختم ولی بعد یه مدت بازم شروع کرده روشن می کنم به صفحه دکستاپ میرسه خاموش میشه و چراغ هاش روشن می مونه می تونید منو راهنمایی کنید مشکل از کجا هستش ؟!

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز, 
دوست عزیز مانیتور خواموش میشود یا سیستم شما خواموش میشود ؟ زیرا نمیشود چراغ های سیستم روشن باشد در صورتی که سیستم خواموش است , این مشکلات معمولا معمولا از سمت پاور سیستم شماست اما توصیه میکنیم کامل مشکل را توضیح دهید . تا دقیق تر راهنمایی کنیم , ایا مطمن هستید که کامپیوتر خواموش میشود ؟ زیرا چراغ های کیس در صورتی که کامپیوتر خواموش باشد امکان روشن شدن ندارند . 
برای این کار میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
باتشکر,
تیم پشتیبانی