مشکل دانلود فایل

ADS


iron 3 سال قبل

سلام خسته نباشید تقریبا ۱ روز که این مشکل رو دارم مشکلمم اینه که با پی سی ویدیویی یا کلا فایلی  از کروم دانلود میکنم تقریبا تا تهش دانلود میشه بعد میزنه failed-insufficient permissionsممنون میشم بگید باید چیکار کنم 

hamee2  

سلام مجدد سوالی که پرسیدم خودمم فقط وارد اکانتم شدم دقیق تر بگم اینه که نمیخوام درایو دانلود هم عوض کنم من هرچی دانلود میکنم توی درایو dمیره الان این مشکل پیش اومدم میشه درایو عوض کرد ولی میخوام دانلود هام تو درایو dبره ممنون

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز،
اول از همه پیشنهاد میشود برنامه های خود را در برنامه idm دانلود کنید. این برنامه را میتوانید از سایت soft98 دانلود کنید.
اما اگر اصرار دارید از مرورگر دانلود کنید:
۱- دانلود را کنسل کردن و دکمه های ctrl+shift+N را بگیرید و در حالت incognito دانلود را امتحان کنید
سپس روی لینک دانلود کلیک راست کرده و save as را بزنید
۲- مقصد دانلود خود را عوض کنید. لزوما نباید درایو عوض شود. برای مثال از این به بعد program files از درایو D را مقصد قرار دهید.
برای این کار اینگونه عمل کنید:



۳- اکستنشن های اضاف روی مرورگر خود را حذف کنید.
۴- ctrl+h را بگیرید و گزینه clear browsing data را بزنید و همه گزینه ها را انتخاب کرده سپی clear data را بزنید
۵- کروم خود را اپدیت و یا مجددا نصب فرمایید.
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی