مشکل در بوت ویندوز بعد از نصب

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارمشکل در بوت ویندوز بعد از نصب
امیر 3 سال قبل

با سلام من تو نصب ویندوز روی کامپیوترم با یه سیدی قدیمی ویندوز ۱۰ که حدودا مال سال ۲۰۱۵ بود قصد داشتم نصب کنم. مشخصات سیستم هم پایین هست و قدیمی مثلا ورژن بایوس برای ۲۰۰۷ هست. من اول میخاسم ویندوز رو نصب کنم. مراحل بوت رو انجام دادم و رفتم تو مراحل نصب اما بعد از اتمام ویندوز بوت نمیشد و فقط آرم ویندوز ۱۰ میومد و صفحه کلید هم کار نمیکنه . چن وقتی بهش دست نزدم چون گفتم حتما چون سیدی قدیمی بوده. امروز یه سی دی جدید گرفتم و رفتم تو مراحل بوت اما هر سی دی گزاشتم مراحل بوت انجام نمیشد و نمی‌رفت تو مراحل نصب سیدی ۳ تا سیدی ویندوز گزاشتم ۱۰/ ۸.۱/ xp اما هیچ کدوم. رو نبرد تو مراحل نصب. و بعد چن بار ریست این ارور 0xc0000001 رو میده. بعد رفتم یه سی دی رام جدا گرفتم که خروجی usb داشت و به پشت کیس وصلش کردم. بازم سیدی بوت نشد. الان نمیدونم چیکار کنم.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
به احتمال زیاد دوست عزیز به هنگام نصب ویندوز در بخشی ازان سیستم شما دچار مشکل شده است و لطفا جهت بررسی سیستم خود یک مرتبه سیستم را به یک فرد متخصص سپرده تا بررسی شود . زیرا ممکن است اطلاعات خود را از دست دهید. 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.