مشکل در هایپر لینک کردن

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشکل در هایپر لینک کردن
vaghari 4 سال قبل

سلام
در هایپر لینکی که از یک سایت مد نظر است وقتی روی صفحه سایت در نرم افزار اکسپلورر کلیک می کنیم سپس روی پنجره هایپر نرم افزار ورد کلیک می کنیم آدرس خود به خود ثبت می شود ولی در کروم این اتفاق نمی افتد . برای اینکه در کروم هم همین اتفاق بیفتد چه کنیم؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

بابت تاخیر از شما پوزش میطلبیم به دلیل حجم بالای سوالات سایت به مدت چندین ساعت از دسترس خارج شده بود اما از این پس با قدرتی بیشتر در خدمت شما عزیزانیم .
تنها قابلیتی که گوگل کروم در این ضمینه دارد به شرح زیر است قربان
گام اول: مرورگر کروم را در ویندوز کامپیوتر باز کنید سپس در قسمت آدرس، عبارت chrome://flags وارد کنید.
گام دوم: در صفحه باز شده، به دنبال گزینه Send tab to self بگردید. همچنین به جای این کار می توانید مستقیما عبارت chrome://flags/#enable-send-tab-to-self را در قسمت آدرس بار بنویسید.
ورود به تنظیمات کروم ویندوز
تنظیمات کروم

 
گام سوم: این ویژگی را در حالت Enabled قرار دهید و سپس دکمه Relaunch Now را بزنید.
فعال سازی امکان انتقال لینک از کروم
 
گام چهارم: حالا هر سایتی را که می خواهید، انتقال لینک آن را به گوشی انجام دهید، باز کنید، روی زبانه آن، کلیک راست کنید اکنون گزینه …Send to را می بینید، که به جای سه نقطه نام گوشی شما نشان داده می شود. روی آن کلیک کنید، بعد از این کار در گوشی می بینید که اعلان جدیدی دریافت می شود و آن همان لینک ارسالی از کروم کامپیوتر می باشد.
منتقل کردن لینک از کروم کامپیوتر به گوشی
بررسی کننید و به ما اطلاع دهید متاسفانه این دو شرکت کاملا متفاوت هستند و هر کدام قابلیت های به خصوص خود را دارند به همین دلیل ممکن است بعضی از ویژگی ها همانند یک دیگر نباشند .

باتشکر,
تیم پشتیبانی