مشکل در وصل شدن وایرلس اینترنت

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشکل در وصل شدن وایرلس اینترنت
امیر حسین 4 سال قبل

سلام و خسته نباشید
وقتی از نوار پایین وای فای رو میزنم و حتی وارد network and internet میشم و از اونجا میخوام ک وای فایم رو به صورت وایرلس وصل کنم تا روی onکلیک میکنم بلافاصله offمیشه و میخواستم بدونم مشکل چیه؟؟
 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
برای اتصال به شبکه‌ی WiFi ابتدا از Control Panel به منوی Start بروید. اکنون در بخش Network and internet روی view network status and tasks کلیک کنید.
 
pc-wifi2
در این قسمت گزینه‌ی Change adapter settings را انتخاب کنید.
pc-wifi3
با انتخاب این گزینه تمام آداپتورهایی که به روز سیستم نصب شده اند، نمایش داده می شوند.آداپتور شبکه سخت‌افزاری است که برای اتصال به شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مورد دو گزینه دیده می‌شود.‌Local Area Connection که همان اتصال از طریق کابل اترنت می‌باشد و Wireless Network Connection که اتصال به شبکه‌های WiFi را فراهم می‌کند.
pc-wifi4
Wireless Network Connection را انتخاب و سپس در بالای پنجره روی دکمه‌ی Connect To کلیک کنید.
pc-wifi5
شما میتوانید به جای روش قبلی روی Wireless Network Connection دوبار کلیک کنید. با این کار در گوشه‌ی پایین سمت راست کادری باز شده و شبکه‌های بی‌سیم در دسترس را به نمایش می‌گذارد.
pc-wifi6
اگر شما میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد هر شبکه که برای شما به نمایش درآمده دست یابید کافیست اشاره‌گر ماوس را روی آن نگه دارید، این اطلاعات شامل قدرت سیگنال نیز بوده و همچنین به می‌گوید که شبکه دارای رمز عبور است یا خیر.
pc-wifi7
برای انتصال به شبکه مورد نظر روی شبکه کلیک کنید و اگر میخواهید همیشه کامپیوتر شما به صورت خودکار به شبکه وصل شود گزینه‌ی Connect Automatically را فعال نگه دارید. حال روی Connect کلیک کنید تا به شبکه متصل شوید.
pc-wifi8
در این مرحله اگر شبکه وای فای با رمز عبور محافظت شده بود باید رمز عبور را وارد کرده و برای این که کسی نتواند رمز عبور را مشاهده کند، گزینه‌ی Hide Characters را فعال کنید. به این ترتیب، رمز عبور به صورت نقطه نشان داده می‌شود. در پایان روی Ok کلیک کنید.
 
اگر این روش را تست کردید و نتیجه نداد ممنون میشیم حتما به ما اطلاع داده و به ما بیان کنید ا زچه ویندوزی استفاده مکینید .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی