مشکل-سیو-نشدن بازیها -در-کامپیوتر

ADS


همه سوال هامشکل-سیو-نشدن بازیها -در-کامپیوتر
Omid 4 سال قبل
  1. با سلام من ویندوز ده نسخه پرو اپدیت تیرماه رو با کرک DLA فعال کردم بعد به نظرم همه چیز رو نصب کردم درایو ها all runtime و افیس و… بعد اما الان دو تا بازی مختلف نصب کردم اما بازی سیو نمیشه و وقتی میخوای خروج رو بزنی all lost unsaved progress میده و ذخیره نمیکنه اول گفتم پس اشکال از بازی هست ولی هر بازی میزنم سیو نمیشه همه راها رو هم امتحان کردم حتی سیو صد در صد بازی رو تو داکیومنت قسمت سیو بازی میزارم و اجرا میکنه اما بعد یه کم بازی میکنی سیو نمیشه و دوباره که میزنی از همه مرحله شروع میشه حتی تو بازی علامت اینکه سیو میشه هم میاد تو پوشه ذخیره هم میفته اما اجرا نمیشه شاید اشکال از فعال یا نصب نبودن افیس باشه که پوشه ها رو read only  کرده و اجازه تغییر تو اسناد رو نمیده اما اونوقت باید پوشه های داخلش هم نمیشد اسمشو تغییر داد اگه از افیس هست لطفا نحوه فعالسازی ویا نصب یا اینکه چکار کنم این مشکل حل بشه با تشکر فراوان.
2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
لطفا اگر در سایت ساپا گپ ثبت نام نکردید جهت برقراری ارتباط با ما و صحبت نمودن لطفا ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا قابلیت کامنت برای شما باز شود . 
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید از لینک زیر استفاده کنید . 
https://sapagap.com/product/vip-question/
ازیهایی که نیاز به اکانت لایو مایکروسافت دارند موقعی که اجرا میکنید بازی رو یک پیغام که عنوانش هم نوشته Windows Live رو باید ببینید که در بالای صفحه میاد و یه صدایی هم مثه اسمس بعضی گوشی ها میده و میگه اکانتتون رو فعال کنید. این یه عملیات کوچیکی داره باید انجام بدید. مشکلی نداره
بازیها بیخود و بیجهت نیست که سیو نمیشن . بسته به نوع شرکت سازنده و اکانتهایی که باید برای بعضی از بازیها بسیازید متفاوت هستند . مثل مثلا Origin از شرکت EA یا بازیهای شبکه Steam . یا بازیهای خود مثلا مایکروسافت که به ویندوز لایو نیازمندند.

چند نکته :

– بسته به نوع بازیهایی که توسط انواع گروه های هکر و کرکر ، کرک میشن شما باید ببینید بازیتون آیا اولا دارای کرک هست یا بدونه کرکه . دوما اگر کرکی هست از چه گروهیه و نسخه ی بازی رو باید اعلام بفرمایید.
– بعضی بازیها هستند که برای عملیان ذخیره سازی بازی یا همون “سِیو گِیم(Save Game) ” نیاز به ساخت اکانت جدید و یا داشتن یک اکانت (حتی از قبلا) لازمه و باید یک بار با اون اکانت وصل بشید ولی بعدش میتونید مثلا توی تنظیماتش آفلاینش کنید و مشکلی پیش نمیاد .
– بازیها یا درون پوشه ی خود بازی یعنی جایی که اون رو نصب یا اکسترکت کردید سیوینگ بازی رو انجام میدن. یا اینکه اگر توسط گروه های کرکری و اینا.. کرک شده باشه معمولا در محل های دیگه ذخیره میکنن بازی رو . بسته به نوع نسخه ی بازی که کرک شده توسط یکی از گروه ها . معمولا در درایو ریشه یعنی ویندوز و در مسیرهای مختلفی مثل C:\Users.. یا C:\Program Data.. و بعد در پوشه های مثل مثلا Steam و یا RLD و یا FLT و اینها ذخیره بازی رو انجام میدن .
-بیشتر بازی ها هم درون خود My Documents و یا درایو ریشه و بعد پوشه ی Users و بعد پوشه ای که نام اکانت خودتون نوشته شده و درون اون پوشه ی Saved Games هم میتونید بعضی از بازیها رو سیواشون رو ببینید و جایی واسه خودتون ذخیره کنید.

حالا با این اطلاعاتی که عرض کردم خدمتتون.. شما چه بازی ای رو و چه نسخه ایش رو دارید که باهاش مشکل سیو نشدن بازی دارید ؟
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

سلام مجدد و خیلی ممنون از پاسخ شما اما همه اینا که میگید درسته اما من از اول بگم تا شما بهتر متوجه بشین اگه زیاد شد سوالم ببخشید من ویندوز ده اپدیت جولای رو با رم و رم ریدر بوتیبل کردم و نصب کردم هنگام نصب صفحه که اکانت مایکروسافت باز کنم رو نداد و بعضی ویژگی های غیر ضروری مثل اینترنت و زمان و… رو میپرسه و تمام بعد من از برنامه درایو پک هم استفاده نمیکنم بعد درایو کارت گرافیک رو میزنم بعد برای اینکه وقتی به نت وصل میشم ویندوز اپدیت نکنه از طریق ran و gpedit.msc رو میزنم و از قسمت رجستری و ادمنستور و ویندوز اپدیت رو میزنم یه پنجره میاد مثل ویندوز هفت و اونجا از auto download تغییر میدم به notify download….بعد برنامه all in one runtimes رو نصب میکنم بعد انتی ویروسم هم نصب ندارم هیچی فقط ویندوز دیفندر فعال رو هم زمان استخراج و نصب و بازی کردن بازیها غیر فعال میکنم بعد بازی رو اجرا میکنم که البته بازی ها روی dvd نیست و دانلود میکنم اونم بیشتر دو شرکت کرک میکنن البته یکی دو تا هم هست اما بیشتر fitgril و corepack هستش که بازی اول من just cause 4 کورپک‌ که کرک شده و افلاین هست و اولش هیچ اکانتی نمیخواد اماده اس و راحت اجرا میشه بعد من گفتم که سیو نمیشه اشکال از بازی باشه که تو اینترنت گشتم و دیدم که فقط گفتن باید تو پوشه بازی فایل cpy.ini که کرکش هست رو اونحا سیو پچ رو حذف کنی بعد کردم اما درست نشد بعد که محل ذخیره رو پیپا کردم تو قسمت داکیومنت c بود در کمال تعجب بازی ذخیره میشه اما اجرا نمیشه بعد حتی من سیو ۱۰۰% بازی رو هم ریختم تو همون پوشه وقتی بازی رو باز میکنی از مرحله اخر میاره اما بعد که یه قدم میزنی و اونطرف تر میخوای خارج بشی و سیو کنی میگه all will lost unsaved progress و یه یس و نو میده که نو میزنی برمیگرده بازی و ناچار باید یس بزنی که ذخیره نمیکنه بعد من یه بازی دیگه به اسم the occuppation رو فیتگریل بود رو بازم نصب و اجرا اما اونم مثل همین حرفا رو میزنه و اول هر بازی هم این خطا رو میده که : The occuppation uses an in game save feature.please do not turn off your sestem whilst the save icon displayed. بعد الان فکر خودم هست که شاید ویندوز به درستی نصب و فعال نمیشه که برای فعالسازی هم از kms offline که البته به نت وصل هستم فعال میکنم شاید میگم از فعال نبودن افیس باشه که یجا خوندم از فعال نباشه ویندوز read only میشه و نمیشه تو مستندات تغییر و ویرایش کرد اگه این درسته لطفا نحوه فعال سازی افیس و اینکه از کجا بفهمیم افیس فعال هست یا نه رو راهنمایی کنید یا اگه من اونقسمت که اپدیت ویندوز رو با ران غیر فعال میکنم درست نیست چطور باید اپدیت ویندوز رو غیرفعال کنم‌ بعد اگر اشکال از افیس باشه اونوقت تو صفحه داکیومنت نمیشه پوشه نیوفولدر یا rename رو انجام داد یا کلا اگه به این چیزای که گفتم مربوط نمیشه لطفا راهنمایی دقیق کنید که تا این مشکلم حل بشه چون من تا حالا این مدل مشکل ندیده بودم و قبلا راحت بازیها سیو میشد و این قسمت که میگه please do not turn off your sestem whilst the save icon displayed دقیقا از کجا میشه این رو خاموش کرد ببخشید که سوالم خیلی زیاد شد لطفا راهنمایی کنید با تشکر فراوان .

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

دوست عزیز ممنون بابت توضیحات کامل شما 
ما به شما انجام مراحل زیر را به ترتیب که میگوییم پیشنهاد میکنیم
ابتدا ویندوز خود را تعویض کرده 
پیشنهاد میکنیم حتما از ویندوز ۱۰ ورژن ۱۹۰۹ و یا ۲۰۰۴ استفاده فرمایید و حتما تمام درایور ها را با روش آپدیت ویندوز نصب فرمایید
سپس هیچ یک از تنظیمات ویندوز را تغییر ندهید و مستقیم به سراغ مرحله بعد بروید
آموزش نصب تمام درایور ها توسط آپدیت ویندوز
بعد از اینکه ویندوز شما به صورت کامل نصب شد و وارد محیط دسکتاپ شدید قبل از انجام هر کاری سیستم را به اینترنت متصل فرمایید 
سپس به مسیر زیر بروید
Start   Settings  > Update & Security   > Windows Update  
سپس با صفحه ای مانند شکل زیر رو به رو میشوید

 
حال بر روی گزینه Check for Update کلیک کرده و منتظر بمانید 
ویندوز به صورت اتوماتیک تمام سخت افزار شما را برسی میکنید و بهترین ورژن موجود برای آن را دانلود و سپس نصب میکند
مانند شکل زیر 

دقت داشته باشید حتما به یک اینترنت با سرعت مناسب متصل باشید 
این فرآیند با توجه به سرعت اینترنت شما ممکن است چندین ساعت طول بکشد پس صبور باشید 
در برخی موارد سیستم شما نیاز به ریستارت دارد پس در صورتی که گزینه ریستارت برای شما نمایان شد سیستم را ریستارت کنید و مجدد وارد همین بخش شوید و دوباره بر روی Update بزنید تا ادامه کار انجام شود 
این کار را تا زمانی انجام دهید که دیگر هیچ چیزی برای دانلود و یا نصب وجود نداشته باشد و شما پیغام 
You’re Up To Date 
را پس از زدن Check for update دریافت کنید
این روش یکی از بهترین روش ها برای نصب درایور ها میباشد 
 سپس نرم افزار های مورد نیاز زیر را دانلود و نصب فرمایید
شما میتونید نرم افزار های مورد نیاز متناسب با سیستم خودتون را از لینک های زیر دانلود کنید
دانلود برنامه Runtime pack  : لینک دانلود 
دانلود سری فایل های C : لینک دانلود 
مجموعه ۳.۵ Microsoft .NET Framework  لینک دانلود
مجموعه ۴.۸ Microsoft .NET Framework لینک دانلود 
نکته در هنگام نصب RuntimePack:
برنامه را دانلود کرده از حالت زیپ خارج نموده و سپس فایل ستاپ را اجرا نموده گزینه YES را زده و انقدر صبر میدهید تا تمامی فایل ها نصب شوند . در این مدت هیچ چیز به شما نشان نخواهد داد به همین دلیل کامل صبر کنین تا خود برنامه به شما این اعلان را بدهد که برنامه با موفقیت نصب شده است
همچنین از لینک زیر ورژن های ۹ و ۱۰ و ۱۱ را دانلود کرده و نصب نمایید 
دانلود تمامی نسخه های DirectX
حالا ویندوز را با KMS اکتیو کنید
سپس مجدد تست کنید به احتمال زیاد مشکل شما رفع خواهد شد 
نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که سیو بسیاری از بازی های کرک شده در فولدر Document ذخیره نمیشود 
معمولا سیو آن ها در فولدر های محافظت شده مانند AppData وProgram Data یا Local , Roaming و… ذخیره میشود و  نام بازی ممکن است نباشد 
در صورتی که حس میکنید ممکن است متوجه مراحل بالا نشده حتما نصب ویندوز و درایور ها را به روش بالا به یک فرد متخصص بسپارید تا به درستی تمامی مراحل را برای شما انجام دهد
نتیجه را به ما اعلام فرمایید
 

سلام ، خیلی ممنون از راهنمایی شما نزدیک ‌به سه هفته بود که این مشکل منو از کار و زندگی انداخته بود تو خیلی از سایت های داخلی و خارجی گشته بودم و بی نتیجه بود اما با مدلی که شما گفتید ویندوز را نصب کردم دوباره و اپدیت کردم در عین تعجب درست شد و بازیها مثل سابق ذخیره میشوند خیلی ممنون از شما و همکارانتان که مشکل من راحل کردید یک دنیا تشکر در پناه خدا.

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

بسیار عالی دوست عزیز , خیلی از شما ممنونیم و خوشحالیم که توانستیم مشکل شما را رفع کنیم , خوشحال میشویم اگر تیم مارا به دوستان خود معرفی کنید .
موفق باشید