مشکل عجیب در کی برد

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشکل عجیب در کی برد
محمد 3 سال قبل

سلام لبتاپ من ایسوس با مادر برد k42jpهستش  مشکلی که بهش برخوردم اینه زمانی که لبتاپ رو روشن میکنم و میخوام رمزمو بزنم دکمه های  پ چ گ ک . و کار نمیکنن اما با وصل کردن یه کیبرد دیگه و وارد کردن رمز میتونم وارد سیستم بشم و وقتی برای تست کیبرد لبتابم به نرم افزار ورد ورود کردم و شروع به تایپ کردم تمام کیبرد به درستی عمل میکنه و مشکلی ندارم! نمیدونم این مشکل کی پیش اومده اما امروز قبل از روشن کردن لبتابم یکم کیبردش پرزفرش گرفته بود که با استفاده از جارو برقی تمیزش کردم و وقتی که روشن کردم و میخواستم رمزو بزنم دیدم دکمه ها کار نمیکنه بعضی هاش! الان مشکل نرم افزاریه یا سخت افزاری دیشب که باهاش کارکردم و خاموش کردم سالم بود امروز این مشکل به وجود اومده  

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز ,
این امکان وجود دارد که اتصالاتی در کیبرد شما دچار خرابی شده باشد حتما حتما نیاز به بررسی از نزدیک است معمولا کیبدر و موس از جمله سخت افزار هایی هستند که نیاز به موارد نرم افزاری یا درایور ندارند اما این مورد در بیشتر اوقات مورد سخت افزاری می باشد . 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی