مشکل عدم شناسایی ابزارهای USB در ویندوز ۱۰

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشکل عدم شناسایی ابزارهای USB در ویندوز ۱۰
sara.ar 4 سال قبل

سلام وقت بخیر ، کابل به لپ تاب وصل میکنم تازگی ها نمایشش نمیده…. و از طریق 
بعد از زدن کلیدهای Win+X و باز شدن منو، گزینه Device Manager را از لیست انتخاب نمایید.

۳- وقتی پنجره Device Manager باز شد به بخش Disk drives section رفته و بعد از کلیک راست روی هارد درایو USB مورد نظر، گزینه Uninstall device را بزنید.

۴- بعد از حذف درایو، سیستم را از نو راه اندازی کنید.
۵- بعد از آغاز به کار مجدد ویندوز ۱۰، هارد درایو USB را به آن متصل کنید؛ این بار سیستم عامل قادر به تشخیص هارد درایو خواهد بود.
 
,اپدیت درایو زدم هم اوکی نشد تهش میگه…
windows encountered a problem installing the drivers for your device…

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
شما در سیستم ویندوزی تان به راحتی می توانید انواع دستگاه های قابل حمل یا پرتابل را متصل کرده و از آنها استفاده کنید. دستگاه هایی مانند دستگاه های iPhone، Android و غیره را به راحتی متصل کرده و از آنها استفاده می کنید. اما گاها با مشکل در ارتباط سیستم با دستگاه مورد نظر مواجه می شوید و اروری مانند تصویر فوق ظاهر می شود که متن پیغام Windows could not find driver software for your device می باشد. کاربران زیادی در جهان این ارور را تجربه کرده اند و خود شما با راه حل ساده این پست می توانید مشکل را برطرف کنید.
قبل از اینکه راه حل ها را دنبال کنید، لطفا کابلی که با آن دستگاه خود را به سیستم متصل کرده اید را عوض کنید، اگر مشکل را هنوز دارید، کار را ادامه دهید.
Solution 1: Download the driver from your device manufacturer’s website manually
شما برای حل این مشکل می توانید درایور را به صورت دستی از اینترنت دانلود کنید. به وب سایت رسمی دستگاه خو درفته و از انجا درایور را دانلود و نصب کنید.
شما حتما باید درایور درست را دانلود و نصب کنید. برای این منظور به کنسول Device Manager مراجعه کرده و در قسمت Other device، روی دستگاه مورد نظر کلیک راست کرده و Properties را کلیک کنید.
سپس مانند تصویر زیر به تب Details رفته و از کامبوباکس Property، گزینه Hardware Ids را انتخاب و از لیست Value، روی اولین گزینه کلیک راست کرده و گزینه Copy را کلیک کنید.

رفع ارور Windows could not find driver software for your device . آموزشگاه رایگان خوش آموز

سپس همان را در گوگل سرچ کنید و در خروجی جستجوی نمایش داده شد، با توجه به id ای که به دنبال آن هستید، وارد لینک ها شوید و دانلود را انجام داده و نصب کنید.

رفع ارور Windows could not find driver software for your device . آموزشگاه رایگان خوش آموز

پس از نصب درایور وضعیت را چک کنید.
Solution 2: Automatically install a latest driver for your device

اگر در مورد درایوری که دانلود کرده اید چندان مطمئن نیستید و یا جستجو و یافتن آن برای شما مشکل است، می توانید از نرم افزارهای مختص آپدیت درایور در ویندوز استفاده کنید. نرم افزارهای مختلفی در این راستا وجود دارند که به راحتی پس از اجرای آنها، بصورت خودکار سیستم شما اسکن می شود و درایورهایی که نیاز به آپدیت دارند و یا دستگاه هایی که درایور برای آنها وجود ندارد را لیست کرده و به شما نشان می دهد و شما با یک کلیک می توانید همه آنها را آپدیت کنید و یا یک به یک آن ها را با انتخاب خودتان آپدیت می کنید. 
اگر در هر قسمت بالا با مشکل رو برو شدید یا نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید حتما در قسمت کاممنت به ما اطلاع دهید . 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

sara.ar  

سلام وقت بخیر خیلی ممنون از پاسخگویی… همین کار انجام دادم و لی در بخش درایو ها نشون داده نمیشه که دسترسی به فایل های گوشی پیدا کنم…………………| درایو رو اپدیت هم کردم اخرش اینو گفت
windows encountered a problem the installing the drivers for your device

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

Unsigned Driver مشکل

Windows found driver software for your device but encountered an error while attempting to install it.

در ویندوز XP و هفت این پیام صادر نمیشد ، بلکه برای شما یک کادر باز میشد که می گفت آیا میخای این درایوری رو که مایکروسافت تایید نکرده نصب کنید یا خیر ؟ اما در ویندوز هشت از این خبرا نیست و متاسفانه در وهله اول به هیچ صراتی مستقیم نیست ، اما چاره داره ، شما می تونید با استفاده از مراحل زیر اجبار به استفاده از درایورهای Sign شده رو از ویندوز بگیرید و بعد درایور مورد نظرتون رو نصب کنید که با همون حالت ویندوز هفت و XP به شما نمایش داده میشه ، مراحل زیر رو دنبال کنید :
نصب درایور در ویندوز هشت
در وهله اول آخرین درایور موجود از دستگاه رو دانلود کنید. زمانیکه می خاین سیستم رو Restart کنید کلید Shift رو نگه دارید و بعد Restart کنید ، تا در موقع Boot سیستم گزینه های Troubleshoot و Advanced Options به شما نمایش داده بشه ، از گزینه های موجود عدد ۷ که Disable Driver Signature Enforcement هست رو انتخاب کنید و بعد از Boot شدن سیستم براحتی می تونین درایور مورد نظر رو نصب کنید. 
 
اگر در مسیر انجام این کار موردی داشت یا به شمکل برخورد کرددی به ما اطلاع دهید تا اموزشی برای شما تدوین نماییم