مشکل قطع شدن وای فای لپ تاپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشکل قطع شدن وای فای لپ تاپ
بنیامین قریشی 3 سال قبل

سلام ممنون از راهنمایى هاى مفیدتون مشکل من با disable کردن network adapters حل شد ولى دوباره اینترنتم قطع میشه و من troubleshooting problems رو می زنم، اولش به نظر میرسه مشکل حل شده ولى بعد از چند دقیقه دوباره اتصال قطع میشه چجورى میتونم حلش کنم راهنمایى کنین
البته این قطعی موقع دانلود فایلی اتفاق می افته. یعنی وقتی داره چیزی رو دانلود میکنه یهویی قطع میشه. تمام راه حل هایی که به ذهنم میرسیده اعم از تیک هایی که باید در قسمت driver و power مبنی بر عدم قطع وای فای توسط ویندوز برای سیو انرژی رو برداشتم ولی با این وجود خاموش میشه
ممنون میشم

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
قربان اگر امکان دارد در سایت ثبت نام کرده و دقیقا پایین سوال خود در کادر کامنت پیام بالا را بیان دارید تا تیم پشتیبانی مربوطه مجددا موارد گفته شده شما را بررسی کرده و نتیجه نهایی را به شما اعلام دارند قربان . 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.