مشکل میکروفون لپتاپ ایسوس در ویندوز ۱۰

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشکل میکروفون لپتاپ ایسوس در ویندوز ۱۰
Maryam Dadwar 2 سال قبل

سلام؛ وقتتون بخیر. من به تازگی لپتاپ ایسوس زنبوک ۱۴ گرفتم و به مشکل میکروفونش برخوردم. در اپلیکیشن های واتس اپ، تلگرام، اسکایپ و همینطور ویس ریکوردر خودِ لپتاپ صدام ضبط نمیشه و صدام نمیره. در تنظیمات sounds نوار recording رو زدم و با حرف زدنم نوار سبزی بالا پایین میره که نشوندهنده‌ی اینه که میکروفون داره کار میکنه اما بازم این مشکلات رو دارم. دسترسی به اپ ها به میکروفون رو هم چک کردم و به همشون این دسترسی داده شده. ممنون می‌شم راهنماییم کنید که چطور این مشکل رو حل کنم.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز, 
لطفا وارد قسمت زیر شده در سرچ ویندوز کلمه  Device Manage را نوشته همانند تصویر میکروفون خود را به صورت کامل کلیک راست کرده و گزینه uninstall را کلیک کرده و به کلی درایور ان را پاک کرده و مجددا از روش زیر ان را نصب کنید حتما روش زیر را برای نصب کردن مجدد انتخاب کنید . 

 ممکن است میکروفون از طریق Device Manager قطع شده باشد. اگر از این طریق به صورت تصادفی میکروفون را قطع کرده‌اید، دوباره به Device Manager بازگردید و میکروفون را فعال کنید.
مشکل میکروفون ویندوز 10
 

با تشکر,
تیم کارشناس

منظورتون از «از روش زیر آن را دوباره نصب کنید، حتما روش زیر را برای نصب کردن مجدد انتخاب کنید» uninstall کردن میکروفون و اپدیت ویندوز ۱۰ هستش؟ چون چیز دیگه‌ای برام نیومده.

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

خیر دوست عزیز شما یک مرتبه uninstall کرده و با روش زیر حتما که اشاره کردیم ان درایوری را که uninstall کردید نصب بفرمایید .