مشکل تایپ کردن چند حرف پشت سر هم در کیبرد

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارمشکل تایپ کردن چند حرف پشت سر هم در کیبرد
شیرین 4 سال قبل

ببخشید من تازه یه کیبورد خریدم اما با سیستم عاملم سازگار نیست یه حرف رو چند تا میزنه مثلا سه تا ل میزنه یا ن رو بزور میگیره ممنون میشم کمکم کنید

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
اگر امکان دارد مدل دقیق کیبرد را به ما اعلام کنید و مشخصات کامپیوتر خود را نیز ذکر کنید درحالت کلی این مورد مربوط به کیبرد میشود زیرا تنها سخت افزاری که نیاز به هیچ قابلیتی ندارد کیبرد و موس است و این دو سخت افزار به هیچ گونه نرم افزاری نیاز ندارند و می بایس روی تمام سیستم ها کار کنند برای رفع این مشکل کیبرد را به یک سیستم دیگر متصل کنید و بررسی کنید ایا در سیستم دیگری نیز با این مشکل روبرو هستید یا خیر؟ 
 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

Ladycat  

مدل کیبورد یو کامه
ویندوزم ۷ هست و ۶۴ بیت
رم کامپیوتر هم ۴ هست

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

با توجه به توضیحات شما ممکن است کیبورد شما دچار مشکل سخت افزاری شده باشد
بهتر است ابتدا کیبورد را بر روی یک سیستم دیگر تست فرمایید اگر همچنان مشکل داشت باید آن را به فروشنده و یا نمایندگی مربوطه ببرید تا در صورت داشتن گارانتی بتوانید از خدمات گارانتی استفاده فرمایید