میکروفون‌ در ps5

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمیکروفون‌ در ps5
احمد 3 سال قبل

میکروفونم وسط بازی یه دفعه قطع شد هرجا چک کردم تو ps5 تو تنظیمات بازی همه چی فعاله اما صدام نمیره و صدایه دوستم هم نمیاد

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
متاسفانه سرور های سایت در حال اپدیت بودند و از تاخیر پیش امده در روند پاسخ دهی از شما پوزش میطلبیم . 
میوت کردن صدای پی اس ۵ با استفاده از دکمه های گیم پد
کاری که شما باید انجام دهید این است که دکمه Mute را که بر روی دسته قرار دارد بزنید و آن را برای چند ثانیه نگه دارید. این دکمه یک دکمه افقی است که در زیر دکمه اصلی پلی استیشن بر روی دسته قرار دارد. (دکمه اصلی برای روشن کردن و جفت کردن کنترل با دستگاه استفاده می شود) همچنین این Mute Botton در بالای آیکون میکروفون قرار دارد که یک خط کج بر روی آن قرار دارد.
مرحله اول: بر روی دکمه Mute Button بر روی دسته بزنید
برای قطع کردن صدا از طریق دسته دوال سنس در پی اس ۵ بر روی دکمه میوت بر روی دسته بزنید. با فشار دادن و نگه اشتن دکمه میوت، چراغ آن شروع به نارنجی شدن می کند که به معنی این است که دستگاه بی صدا شده است. این کلید میانبر باعث می شود که تمام صداهای تولید شده از پلی استیشن ۵ غیر فعال شوند و از هیچ منبعی از این دستگاه صدایی بیرون نیاید. دستگاه های متصل به پلی استیشن هم بی صدا می شوند مانند اسپیکرهای تلویزیون، دریافت کننده AV، هدفون ها و ساندبارها. باید توجه داشت که اگه در حال استفاده از دسته دوال سنس برای بازی با کامپیوتر هستید این دکمه فعالیتی نخواهد داشت.

 

بر روی دکمه Mute Button بر روی دسته بزنید

توجه داشته باشید که با زدن بر روی دکمه میوت، فقط میکروفون داخلی کنترلر دوال سنس بی صدا می شود. در این حالت دکمه فقط به صورت چشمک زدن به رنگ نارنجی در می آید. اگر می خواهید کل سیستم را بی صدا کنید باید بر روی دکمه چند ثانیه نگه دارید تا وقتی دکمه به رنگ نارنجی پررنگ در بیاید و ثابت شود.
مرحله دوم: بر روی خود دکمه PS5 بر روی دسته بزنید
برای اینکه پلی استیشن ۵ را از حالت بی صدا در بیاورید می توانید مجددا بر روی دکمه میوت بر روی دسته بزنید و سپس دکمه پلی استیشن را نگه دارید تا کنترل سنتر بر روی صفحه بالا بیاید. سپس از روی گزینه های ردیف پایین بر روی گزینه Sound بزنید. (مطابق شکل زیر)

بر روی خود دکمه PS5 بر روی دسته بزنید

مرحله سوم: Unmute کردن پلی استیشن ۵
زمانی که پیام به صورت پاپ آپ برای شما نشان داده شد گزینه Turn Off Muting را انتخاب نمایید.

Unmute کردن پلی استیشن ۵

دستگاه جدید پلی استیشن ۵ یک کنسول بازی قدرتمند سریع و با کیفیت‌ است که تجربه بازی های تحت کنسول و نسل بعدی را لذت بخش کرده است. یک دستگاه قدرتمند با طراحی عالی و با داشتن پیشرفت ها و امکانات قابل توجه مانند SSD فوق العاده سریع و دسته کنترل دوال سنس جذاب و منحصر به فرد هر گیمر کنسول های بازی را به خود جذب می کند.
 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.