نصب ناموفق آپدیت های ویندوز

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهنصب ناموفق آپدیت های ویندوز
A.K.H. 4 سال قبل

سلام. ویندوز من ۸ هست و لپ تاپ من لنوو هست. آپدیت های ویندوز را دانلود و نصب میکنم اما وقتی لپ تاب رو خاموش میکنم و دفعه بعد روشن میکنم تمام تغییرات retrieve میشوند و با خطای failure configuring windows مواجه میشوم. تقریبا تمام نکات و روش هایی که در وب سایت ها برای حل مشکل پیشنهاد شدند رو امتحان کردم اما نتیجه نگرفتم. به جز بوت کردن لپ تاپ با برداشتن تیک safe mode چون در هنگام شروع ویندوز این گزینه رو نتونستم بیارم.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

این یک مشکلی است دوست عزیز که تمامی افرادی که از ویندوز ۸ استفاده میکنند اکثرا با ان رو برو میشوند و معمولا در انتها شما می بایست درایور ها را به صورت دستی دانلود نمایید اما یک روش به روش safe mod به شما اموزش خواهیم داد که قطعا به شما کمک خواهد کرد اما در صورتی که به پاسخ نرسیدید با ما در قسمت کامنت در ارتباط باشید برای اینکار لطفا در سایت ثبت نام کنید  تا قسمت کامنت برای شما باز شود . 
ویندوز را ریستارت کنید و با safe mode ویندوز را اجرا کنید.
برای انجام این کار، ویندوز ۷ ویندوز را ریستارت کنید و کلید F8 را فشار دهید از منوی ظاهر شده safe mode را انتخاب کنید. در ویندوز ۸ و ۱۰ کلید شیفت را پایین نگه دارید و روی گزینه option در ویندوز کلیک کنید بعد مسیر Troubleshoot > Advanced Options > Windows Startup Settings > Restart > Safe Mode را طی کنید.
عیب یابی مشکل آپدیت نشدن ویندوز
بعد از اینکه با حالت safe mode ویندوز بوت شد باید سرویس آپدیت ویندوز متوقف شود و ساده ترین روش برای انجام این کار استفاده از command prompt است. برای راه اندازی command prompt در ویندوز ۷ عبارت command prompt را جستجو کنید و روی نتیجه مورد نظر خود کلیک کنید. شما همچنین می توانید از مسیر Start > All Programs > Accessories > Command Prompt به این گزینه دسترسی پیدا کنید.
در ویندوز ۸ و ۱۰ شما روی دکمه start راست کلیک کنید و یا دکمه های Windows+x را فشار دهید. گزینه (Command Prompt (Admin را انتخاب کنید. سپس روی Yes کلیک کنید.
عیب یابی مشکل آپدیت نشدن ویندوز
در Command Prompt دستور زیر را تایپ کنید و اینتر کنید. این کار موجب توقف سرویس آپدیت ویندوز خواهد شد.
net stop wuauserv
عیب یابی مشکل آپدیت نشدن ویندوز
حالا پنجره File Explorer را باز کنید و به مسیر C:\Windows\SoftwareDistribution بروید.
عیب یابی مشکل آپدیت نشدن ویندوز
تمام فایل هایی که در پوشه است را پاک کنید. نگران نباشید چیز مهمی در اینجا وجود ندارد.
حالا باید سرویس آپدیت ویندوز را ریستارت کنید. به پنجره command prompt بروید. دستور زیر را وارد و اینتر کنید.
net start wuauserv
عیب یابی مشکل آپدیت نشدن ویندوز
وقتی که سرویس آپدیت ویندوز ریستارت شد پنجره Command Prompt را ببندید. ویندوز را در مد نرمال ریستارت کنید. حالا برای آپدیت ویندوزتان مجددا اقدام کنید.
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی