نجوه نصب نرم افزار سنگین مثل فوتوشاپ روی سیستم

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهنجوه نصب نرم افزار سنگین مثل فوتوشاپ روی سیستم
ava 3 سال قبل

سلام . چیکار کنیم تا وقتی نرم افزار سنگینی مثل فتوشاپ رو روی سیستممون نصب می‌کنیم سنگینی این نرم افزار باعث خرابی سیستم یا لب تابمون نشه؟ روشی هست که بشه نرم افزار فتوشاپ رو استفاده کرد بدون اینکه روی سیستم نصب بشه؟ مثلا میشه توی فلش نصبش کرد؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
هنگامی که برنامه ای روی سیستمی نصب و اجرا میشود، برای نصب شدن مقداری فضا اشغال میکند که روی هارد نصب میشود و برای اجرا شدن از سخت افزار های اجرایی دستگاه مانند CPU و GPU و RAM استفاده میکند. این سخت افزار ها تا حد توانشان به اجرای نرم افزار کمک میکنند. همانطور که در توضیح فوق اشاره شد، نصب شدن برنامه با اجرای آن تداخلی ندارد. چون که بهرحال اگر برنامه روی حافظه دیگری نیز نصب شود، باز هم همان سخت افزار ها باید برنامه را اجرا کنند. دلیل آسیب رسیدن به قطعات؛ عمدتا استفاده از نرم افزار هایی میباشد که بیشتر از توان سخت افزار های موجود در سیستم را نیازمندند. بنا بر این قطعات به حداکثر مقدار توان استفاده شان میرسند (یا به اصطلاح فول لود میشوند) و در نتیجه دمای قطعات بالا میرود که در دراز مدت ممکن است به سیستم آسیب بزند. اما معمولا به طور ناگهانی قطعات آسیب نمیبینند. راه های جلوگیری از رو به زوال رفتن قطعات به شرح زیر میباشند:
۱- بررسی حداقل سیستم مورد نیاز برای یک برنامه پیش از استفاده از آن
۲- ارتقای قطعات کامپیوتر
۳- استفاده از فن های قوی تر و یا بیشتر و یا خنک کننده های مایع مخصوص یا در صورت مقدور نبودن استفاده از فن اکسترنال برای کنترل دمای قطعات
و در جواب اینکه میتوان برنامه ای را روی یک حافظه جانبی نصب کرد، بله اکثر برنامه ها قابل نصب شدن هستند. اما نه تنها به فشار آمدن به قطعات سیستم کمکی نمیکند، بلکه تنها باعث کمتر شدن سرعت عملکرد برنامه میشود. زیرا سرعت خواندن و نوشتن حافظه های جانبی بسیار کمتر از حافظه های داخلی میباشد.
امیدواریم مطالب فوق به شما کمک کرده باشند؛ اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین
همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری
کرده و راهنمایی های الزم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیتجدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان
ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.