نصب ویندوز 10 32بیتی

ADS


farshad 3 سال قبل

سلام و خسته نباشی خدمت دوستان من رو سیستمم ویندوز ١٠۳۲bitداشتم خواستم تغییرش بدم به ۶۴ بیت نکشید با اینکه رم دو دارم و گرافیک ١ cpu.2.200E ریستارت کردم که  دوباره همون ٢٣بیتی رو نصب کنم ارور oxc00000e9 هنگام نصب میده ولی برای ۶۴ بیت که میزنم این خطا نمیاد.در ضمن یه رم ٢ گیگ گرفتم که تازه انداختم روش ولی مینوشت از ۴گیگ ٢.٨٧ استفاده میشه!تو نت سرچ کردم دلیلش رو ویندوز ٣٢بیتی ذکر کرده بودن ولی هنوز هم محدودیت رم وجود داره ویندوز ٧ هم نصب کردم مشکلی نداشت فقط ویندوز ١٠ ٣٢بیتی مشکل داره چرا؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
اصلا به شما نصب ویندوز ۱۰ ۳۲ بیتی را به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنیم . اما دوست عزیز دقیقا متوجه مشکل در سیستم شما نشدیم در ابتدای سوال شما اشاره کردید که ویندوز ۱۰ ۶۴ بیت نصب نمیشود و حتی با وجود گذاشتن رم باز هم نصب نمیشود اما در ادامه اشاره کردید که ویندزو ۱۰ ۶۴ بیت نصب میشود و ویندوز ۱۰ ۳۲ بیت نصب نمیشود . لطفا اگر امکان دارد کمی بیشتر در قسمت کامنت به ما توضیح دهید .
اما در حالت کلی نصب ویندوز ۱۰ ۶۴  بیتی بهترین انتخاب برای شماست . 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.